در این فیلم فوق العاده حیات وحش بیننده شاهد شکار یک فیل جوان از سوی دو شیر نر با تجربه خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۶۷۵۷
شیرهای نر فیل جوان را شکار کردند + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلد لایف، فیل جوان در پارک ملی حیات وحش هانگه در کشور زیمبابوه از گله اش جدا مانده است. هنوز فیل بچه سال است و نیاز به حمایت مادر و اعضای خانواده اش در گروه دارد.

دو شیر نر در کمین فیل جوان هستند. فیل بی تجربه به آنها پشت کرده و قصد فرار دارد. شیر نر با تجربه تر به پشت فیل می پرد. جثه فیل به اندازه یک بوفالو نر بالغ است اما تجربه چنین بوفالویی را ندارد.

شیر کاملا سوار بر پشت فیل شده و دندان هایش را در گوشت گردن حیوان فرو کرده است. در عین حال، گربه سان بزرگ با پنجه هایش کاملا به پشت فیل چسبیده تا به زمین سرنگون نشود.

با این حال، شیر از پشت فیل لیز می خورد اما کماکان روی پنجه های عقب ایستاده و با پنجه های جلو و دندان هایش مانع از شکار بزرگش می شود. شیر با تمام قدرتش به پهلوی فیل جوان فشار می آورد تا او را به زمین بیاندازد و در نهایت موفق به این می شود.

در این موقع، دومین شیر نر هم به کمک او می آید. شیر نر اولی گلوی فیل را در آرواره هایش می فشارد تا راه تنفس او را قطع کند اما به دلیل کوتاه بودن گردن فیل ها و نیز ضخامت آن شیر نمی تواند مانند سایر شکار ها به آسانی موفق به این کار شود.

شیر دوم خود را روی شکم فیل انداخته تا مانع بلند شدن او شود و شیر دیگر کماکان گلوی شکار را در آرواره هایش می فشارد.

فیل جوان تقریبا از پای در آمده است اما هنوز جان دارد و چشمانش در حدقه می جنبند.

شیر شکارچی هنوز گلوی فیل را در میان آرواره ها دارد و شیر دومی با زبان زبرش پوست فیل را می لیسد تا به تواند آن را آماده دریدن کند.

یک ماده شیر نزدیک می شود اما دخالت نمی کند تا دو شیر نر کار فیل را تمام کنند. جثه فیل به اندازه ای است که تمام اعضای گروه شیرها می توانند شکمشان را سیر کنند.

این فیل فوق العاده و نادر حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها