در این فیلم تماشایی حیات وحش بیننده شاهد نبردهای خونین بین دو دشمن دیرینه بیشه زارها و دشت های آفریقا خواهد بود: شیرها و کفتارها. دشمنانی که از کشتن توله های یکدیگر هم ابایی ندارند.
کد خبر: ۸۱۵۹۹۱
نبردهای خونین شیرها و کفتارها + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیسکاوری، دشمنی میان شیرها و کفتارها بر سر غذا و در واقع برای بقا است.شیر و کفتار دو پستاندار درنده بیشه زارهای آفریقا که هر دو به صورت گروهی زندگی می کنند. با این تفاوت که ریاست گله شیرها به عهده شیر نر بوده اما در گله کفتارها یک ماده آلفا ریاست می کند.

کفتارها به شکار شیرها دست درازی کرده و در صورت امکان توله هایشان را می کشند. در عین حال، ماده شیرها نیز در صورت تنها بودن یا اگر تعدادشان در برابر گله کفتارها کم باشند یا باید فرار کرده یا اینکه زخمی و کشته شوند. تنها شیر نر است که به تنهایی کابوس کفتار ها محسوب می شود.

شیرها با اینکه کفتارها را می کشند اما دیده نشده که گوشت این دشمن را بخورند. در حالی که ، کفتارها گوشت لاشه شیر را می خورند.

شیرها و کفتارها دشمنان ابدی یکدیگر هستند. جنگ میان آنها از صحنه های دیدنی بیشه زارهای آفریقا است. این دو پستاندار درنده نه فقط بر سر طعمه بلکه در واقع اغلب بر سر قلمرو با یکدیگر درگیر می شوند.

کفتارها در صورتی که تعدادشان زیاد باشد به راحتی می توانند چند ماده شیر را فراری دهند اما شیر نر قدرتمند قاتل واقعی آنها محسوب می شود.

او کشنده کفتار است.شیر نر وقتی وارد کارزار می شود دقیقا می داند که برای خاتمه دادن جنگ ابتدا باید ماده کفتار آلفا را بکشد زیرا با مرگ وی یا گروه از هم پاشیده یا اینکه یک ماده کم تجربه تر جانشینش خواهد شد.

دشمنی این دو درنده هرگز پایانی نخواهد داشت.

این فیلم تماشایی حیات وحش از صحنه های درگیری های خونین شیرها و کفتارها را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها