آتش نشانان 5 ایستگاه عصر دیروز آتش سوزی گسترده در پارکینگ ساختمان اداری در خیابان شریعتی را مهار کردند در این آتش‌سوزی پنج خودرو طعمه حریق شد.
کد خبر: ۸۱۶۰۵۸

تصادف دزدان کیف قاپ هنگام فرار

تصادف خودروی سواری با دو جوان موتورسوار که بسرعت در حال فرار بودند، به افشای راز کیف‌قاپی‌های سریالی آنها منجر شد.

به گزارش جام‌جم، دو روز پیش مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان قائمشهر تماس گرفت و از سرقت کیفش توسط دو جوان موتورسوار خبر داد. ماموران انتظامی با حضور در محل سرقت که کوی طالقانی این شهر بود، به تحقیق از شاکی پرداختند و مشخصات سارقان را به دست آوردند. در حالی که پلیس در تعقیب این دو کیف‌قاپ فراری بود، این بار به ماموران گزارش شد دو راکب موتورسیکلت پایین‌تر از محل سرقت با خودروی سواری تصادف کرده و مصدوم شده‌اند. ماموران با حضور در صحنه تصادف، مشاهده کردند دو جوان مصدوم همان دو کیف‌قاپ فراری هستند. ماموران آنها را که بشدت مصدوم شده بودند، دستگیر و به بیمارستان منتقل کردند. در تحقیقات اولیه از متهمان مشخص شد آنها 12 فقره سرقت مشابه دیگر را هم در سطح شهر انجام داده‌اند.

پرونده ناپدید شدن دختر جوان و مرد میانسال با هم گره خورد

زوج میانسال زمانی که به دنبال اغفالگر دختر خود بودند، به اتهام آدم‌ربایی دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، روز گذشته خانواده مرد میانسالی با مراجعه به ماموران از ناپدید شدن مرموز او خبر دادند. آنها در شکایت خود گفتند: حسن 50 ساله،آخرین بار همراه یک زوج دیده شده است. آنها به مقابل خانه ما آمده و حسن را با خود بردند، احتمال می‌دهیم بلایی بر سر او آمده باشد. پس از این شکایت زوج میانسال دستگیر شدند که دیروز در دادسرای جنایی هرگونه اطلاع از سرنوشت حسن را انکار کردند. مرد 62 ساله گفت: دخترم ملیکا دو ماه است مفقود شده و هیچ خبری از او نداریم. به همه جا هم سر زدیم اما خبری از او نیست. هفته گذشته فرد ناشناسی تماس گرفت و مدعی شد دخترم در دام گروه‌های تبهکار فساد و مواد مخدر گرفتار شده است. او آدرس یک خانه در سعادت‌آباد را به ما داد. من و همسرم همراه پسر کوچکم روز پنجشنبه به آنجا رفتیم. مرد میانسال مدعی شد ملیکا دو روز آنجا بوده اما همراه پسر جوانی به نام کامران به محلی نامشخص رفته است. ما او را با خودمان به بیرون از خانه بردیم و حتی درگیر هم شدیم تا بالاخره راضی شد تلفن و آدرس کامران را به ما بدهد. حسن را در میانه راه پیاده کرده و برای او خودرویی از آژانس گرفتیم. ما از حسن شکایت داشتیم و حالا به عنوان متهم دستگیر شده‌ایم. با اظهارات مرد میانسال، او و همسرش به دستور محسن مدیرروستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تا مشخص شدن سرنوشت حسن به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها