واکاوی چرایی تغییر جهت واشنگتن در روزهای پایانی مذاکرات هسته‌ای

رازهای چرخش آمریکایی در بزنگاه توافق

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری در صفحه فیس بوک حاشیه ای از گفتگوهای هسته ای وین را بازگو کرده است.
کد خبر: ۸۱۵۸۷۴
نه شیرم نه روباه فعلا گربه ‌ام/ اصل جنس در بالکن هتل کوبورگ/ نمازی که خبرساز شد

وی می نویسد: حضور دکتر علی اکبر صالحی در مذاکرات همواره "راهگشا و گره گشا" بوده است. در مذاکرات جاری وین نیز، ایشان علیرغم دوران نقاهت و بعد از چند عمل جراحی سنگین، فداکارانه یاور محمد جواد ظریف و تیم مذاکره کننده بوده است.

وزیر امور خارجه در همین لحظه و در بالکن هتل کوبورگ وین (که از جمله بالکن های خاطره انگیز تاریخ سیاست شده است) او را به منظر خبرنگاران آورده و با صدای رسا می گوید: اصل جنس را آوردم.

خدا پشت و پناه این عزیزان باد که همگی "اصل جنس" اند. چون در شان ملت ایران مذاکره می کنند؛ امین، غیور، با نشاط و پر صلابت، و اهل منطق و صراحت.

گفتنی است علاوه بر این مورد در روزهای اخیر چندین حاشیه از گفتگوهای هسته ای بسیار مورد اقبال و عنایت فعالان فضای مجازی قرار گرفته و خبر ساز شده است.

چند روز پیش دکتر ظریف در حال خروج از یکی از گفتگوها بود. وی در پاسخ به پرسش خبرنگاری که از او پرسید "شیری یا روباه" پاسخ داد که فعلا "گربه".

از دیگر حواشی این دوره از مذاکرات اقامه نماز در هتل محل کار خبرنگاران، از سوی خانم "همایون‌روز" خبرنگار فارس بود که خبرساز شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها