فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غربی ها بیش از ما به مذاکرات هسته‌ای نیاز دارند، و تهدید نظامی آنها هیچ جایگاهی ندارد. آنها درست است که کار کشته مذاکره هستند ولی بیشتر از ایران به دنبال نتیجه مذاکرات و به نتیجه رساندن آن هستند.
کد خبر: ۸۱۵۶۱۶
واکنش فرمانده کل سپاه به تهدید آمریکا در باره شکست مذاکرات

سردار "محمدعلی جعفری" روز جمعه در تظاهرات روز جهانی قدس درباره مذاکرات وین و تهدیدهای برخی قدرتها در خصوص پیامدهای به نتیجه نرسیدن مذاکرات به خبرنگار شبکه العالم، گفت: آنها می‌دانند که هیچ غلطی نمی‌توانند علیه ایران بکنند، و تنها راهی که آنان پیدا کرده‌اند این است که برای نفوذ بین ملتهای منطقه و به خیال خودشان رسیدن به نتیجه، ادامه همین حرکت است.

وی در باره روز جهانی قدس نیز گفت: انشاء الله داریم به سوی آزادی همه ملتهای مسلمان پیش می رویم.

وی افزود: وعده حضرت امام (ره) باید محقق شود و این وعده به تدریج در حال محقق شدن است و مردم عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان همه برای آزادی از زیر یوغ استکبار جهانی تلاش می کنند و حتما موفق می‌ شوند، و انشاء الله نوید پیروزی‌های بزرگتری در راه است.

سردار جعفری اظهار داشت: مقاومت تا پیروزی نهایی شعار امروز و حال و هوای مردم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
۰
۰
فراموش نكنیم كه به لطف پروردگار مهربان اگر سپاه پاسداران و ارتش و بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) و شهدا و جانبازان به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری نبودند وضعیت امنیتی ما بدتر از سوریه و عراق بود . بنابراین همیشه به سلامتی و موفقیت این بزرگمردان میهن اسلامیمان دعا كنیم .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها