مرد ایرانی در جریان درگیری خیابانی تبهکاران در کشور مالزی با ضربه‌های چاقو کشته شد و پلیس جستجو برای دستگیری عامل این جنایت را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۱۴۲۱۴
قتل مرد ایرانی در حمله تبهکاران در مالزی

به گزارش ایرنا، مرد ایرانی 52 ساله به نام اسدالله نباتی کار چهارشنبه هفته گذشته هنگام بازدید از باغ گیاه‌شناسی در خیابان کبون بونگا شهر پینانگ در شمال‌شرق کشور مالزی، مورد حمله چند مرد قرار گرفت. یک رهگذر که از محل حادثه عبور می‌کرد با شنیدن صدای کمک‌خواهی این مرد به کمکش شتافت و با دیدن وی که بشدت زخمی شده بود، موضوع رابه پلیس و اورژانس خبر داد. دقایقی بعد با حضور امدادگران و پلیس در محل حادثه، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد. او از آن روز بستری بود تا این‌که عصر پنجشنبه به‌دلیل شدت خونریزی تسلیم مرگ شد.

با مرگ وی روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و اسناد و مدارک به‌دست آمده در باره وی نشان می‌داد او چند سالی بوده که در مالزی زندگی و کار می‌کرده که این حادثه تلخ برایش رخ داده است .

فرید العطرش، رئیس پلیس منطقه در این باره گفت: مقتول اسدالله نباتی کار با ویزای معتبر و تنها به مالزی سفر کرده و در آنجا کار و زندگی می‌کرده است.

پلیس مالزی معتقد است مرد ایرانی مورد حمله یک گروه از دزدان خیابانی قرار گرفته و به قتل رسیده است.

ماموران در تلاشند از طریق بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه به سرنخ‌هایی از این جنایت دست یابند و متهمان را دستگیر کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها