با مجتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی و دارنده مدال برنز اسلحه سابر آسیا

برای سهمیه المپیک لباس ضدگلوله می‌پوشم

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان با شکست مقابل کره‌جنوبی عنوان نایب‌قهرمانی آسیا را به دست آورد. تیم کشورمان که با ترکیب مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و فرزاد باهرارسباران در این دوره از رقابت‎ها شرکت کرده بود، پس از پیروزی بر تیم‌های هنگ‌کنگ و چین، راهی دیدار نهایی شد اما مقابل کره‌جنوبی با نتیجه 45 بر 31 شکست خورد تا همچون بازی‌های آسیایی اینچئون روی سکوی دوم آسیا بایستد. با برگزاری دیدار نهایی اسلحه سابر مردان، پرونده مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در سنگاپور با کسب یک مدال برنز و یک نقره برای تیم ملی ایران بسته شد.
کد خبر: ۸۱۳۱۴۸

برکناری هیدینگ از تیم ملی هلند

فدارسیون فوتبال هلند از فسخ قرارداد گاس هیدینگ، سرمربی باتجربه این تیم خبر داد و اعلام کرد این تصمیم با رضایت هر دو طرف گرفته شده اما هنوز دلیل آن اعلام نشده است. خود هیدینگ هم دلیل خاصی را برای کناره‌گیری از هدایت تیم ملی فوتبال هلند بیان نکرد و تنها گفت: بسیار متاسفم که شرایط این‌گونه شد، اما برای کسی که جایگزین من می‌شود آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم تیم ملی فوتبال هلند در رقابت‌های یورو 2016 فرانسه نتایج درخشانی به دست آورد.

هلند در گروه A مقدماتی یورو 2016 بعد از تیم‌های ایسلند و جمهوری چک در رده سوم قرار دارد و از شش بازی خود سه پیروزی، یک تساوی و دو شکست داشته است. فدراسیون فوتبال هلند اعلام کرد که همه اعضای کادر فنی بجز هیدینگ به کار خود ادامه خواهند داد.

توافق ادین ژکو با رم

ستاره منچسترسیتی با باشگاه رم ایتالیا به توافق نهایی رسید و فصل آینده با پیراهن این تیم به میدان خواهد رفت؛ این خبری است که شبکه اسکای اسپورت ایتالیا منتشر کرد. ادین ژکو، ستاره بوسنیایی منچسترسیتی در فصلی که گذشت کمتر در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و همین باعث شده تا او به جدایی از این تیم فکر کند. پیش از این میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی رم اعلام کرد که ژکو دوست دارد برای رم بازی کند و حتی حاضر است دستمزد خود را برای بازی در این تیم ایتالیایی کاهش دهد. از آن زمان به بعد موضوع پیوستن ژکو به رم قوت گرفت تا این‌که در نهایت طرفین برای امضای قرارداد با یکدیگر به توافق رسیدند.

پیتر چک آرسنالی شد

پیتر چک، دروازه‌بان سابق چلسی با امضای قراردادی رسما به تیم آرسنال پیوست. آرسن ونگر درباره جذب این دروازه‌بان گفت: سال‌های زیادی است که من پیتر چک را تحسین می‌کنم و بسیار خوشحالم که او تصمیم را گرفته تا به آرسنال بپیوندد. او در فصل‌های گذشته اثبات کرد که از بهترین دروازه‌بانان جهان است و قدرت خوبی به تیم آرسنال خواهد افزود. این دروازه‌بان 33 ساله، در 11 سال بازی در چلسی بیش از 400 مسابقه برای چلسی انجام داد و جوایز و عناوین تیمی و انفرادی زیادی را از آن خود کرد. او همچنین سه بار عنوان دستکش طلایی لیگ برتر را از آن خود کرد. چک که هفت دوره عنوان بهترین بازیکن سال جمهوری چک را نیز به‌دست آورده است، از سال 2002، 114 بازی نیز برای جمهوری چک انجام داده است و فقط چهار بازی با رکورددار بازی ملی در کشورش، کارل پوبورسکی فاصله دارد.

حمایت مالدینی از مسی

بارسلونا فصل گذشته برای دومین بار در تاریخ خود موفق به کسب سه‌گانه شد و پیش‌بینی می‌شود که همچنان شانس اول قهرمانی در تمام رقابت‌های پیش‌رو باشد.

پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان که خود پنج بار جام قهرمانی اروپا را بالای سر برده، در مورد مسی و بارسلونا به اسکای‌اسپورت گفت: مسی، نیمار و سوارز، در نوع خود یک پدیده هستند. آمار و ارقام، خود گویای همه چیز هستند. بارسلونا تا همینجا هم تاریخسازی کرده و فکر می‌کنم در آینده نیز همه رکوردها را جابه‌جا خواهند کرد. مسی بهترین بازیکن دنیاست. او در عرصه باشگاهی همه چیز را فتح کرده و به عقیده من، وقتی فوتبالش به اتمام برسد، در جایگاهی بالاتر از مارادونا قرار خواهد گرفت.

میلان قرارداد مونتاری را فسخ کرد

سایت باشگاه میلان به طور رسمی فسخ قرارداد سالی مونتاری را پس از گذشت 5/3 سال از حضور این هافبک غنایی در سن‌سیرو اعلام کرد. در بیانیه این باشگاه آمده است: باشگاه میلان و سالی مونتاری اعلام می‌کنند که طی توافقی دوجانبه اقدام به فسخ قراردادی می‌کنند که تا به امروز آنها را در کنار یکدیگر نگه داشته بود.

باشگاه میلان مایل است از مونتاری به خاطر تعهد، ازخودگذشتگی و شخصیت حرفه‌ای که در زمان حضورش در میلان نشان داد، تشکر و برای او در ادامه دوران بازی‌اش آرزوی موفقیت می‌کند.

مونتاری 30 ساله از ماه ژانویه سال 2012 که به طور قرضی از اینتر به میلان پیوست، در مجموع 83 بار به میدان رفت و 13 گل به ثمر رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها