لیگ جهانی والیبال

تیم ملی ایران در چه شرایطی صعود می کند

هفته هشتم لیگ جهانی والیبال از روز جمعه 12 تیرماه آغاز می شود و شرایط تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نهایی بسیار سخت است.
کد خبر: ۸۱۲۶۸۳
تیم ملی ایران در چه شرایطی صعود می کند

هفته هفتم لیگ جهانی والیبال شب گذشته با ناکامی تیم ملی والیبال ایران برابر لهستان در دومین مسابقه به پایان رسید.

رده بندی تیم های سطح یک لیگ جهانی در پایان هفته هفتم لیگ جهانی به قرار زیر است که صعود تیم های برزیل، صربستان و ایتالیا از گروه A و آمریکا از گروه B قطعی شده است:

گروه A سطح یک لیگ جهانی:
1- برزیل 24 امتیاز
2- صربستان 19 امتیاز
3- ایتالیا 14 امتیاز
4- استرالیا 3 امتیاز
گروه B سطح یک لیگ جهانی:
1- آمریکا 23 امتیاز
2- لهستان 20 امتیاز
3- ایران 15 امتیاز
4- روسیه 2 امتیاز

هفته هشتم و پایانی دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال از روز جمعه 12 تیرماه آغاز می شود که تیم ملی والیبال ایران در دو دیدار به مصاف روسیه می رود و لهستان از آمریکا پذیرایی خواهد کرد.

صعود تیم ملی والیبال ایران به مرحله نهایی لیگ جهانی که به میزبانی برزیل برگزار خواهد شد، دو شرط مهم دارد. ابتدا اینکه ملی پوشان کشورمان در دو مسابقه برابر روسیه به پیروزی برسند و 6 امتیاز از این تیم به دست آوردند.

شرط دوم اینکه تیم ملی والیبال آمریکا در دو مسابقه با لهستان به پیروزی برسد و حداقل پنج امتیاز از میزبان خود به دست آورد.

با توجه به اینکه تیم ملی والیبال لهستان به تمام توان و حمایت تماشاگران به مصاف آمریکا می رود، و از سوی دیگر آمریکایی ها صعودشان قطعی شده و کادر فنی این تیم دیگر نیازی به خسته کردن بازیکنان خود نمی بیند، حصول این دو شرط برای تیم ایران بسیار سخت به نظر می رسد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران نیز گفت: ملی پوشان والیبال کشورمان به سبب ناراحتی ناشی از شکست شب گذشته (یکشنبه شب) مقابل لهستان از وضعیت روحی خوبی برخوردار نیستند و کادر فنی تلاش می کند آنان را برای بازی مقابل روسیه آماده کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
مخلص
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
بازم غیرت شما ها باید فوتبالیست ها كاری نمیكنن پول مفت میگیرن تو خیابونا با ماشین هاشون فخرفروشی میكنن
اكبر
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
بسیار عاتی شروع شد بازی ونگران كننده تمام شد باز دمشان گرم كه به اینجا رسیدند واقعا دستشان درد نكند
یه بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
۰
۰
انشاالله كه ایران عزیز صعود میكنه دم همه بازیكنا گرم كاش فرهادظریف هم میومد دم تماشاگران عزیزهم گرم

ولی اینكه بخواهد صعدكند خیلی خیلی دشواره
امیر شاه
Netherlands
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
۰
۰
ما ایرانیها بنظر من استعداد ورزشی نداریم همون كشتی هم بزور داریم توش یك در میان مدال میاریم. چرا بیخودی مردم رو امیدوار می كنند بعضیها. مثلا برزیل فقیر با مردم پابرهنه خودش قهرمان جهان میشه در فوتبال نه با پول چون استعداد دارن. نیجریه و غنا یا خیلی از كشورهای اروپای شرقی،اینا پول ندارن ولی مردمشون استعداد دارن. ما از این نظر از عربها هم كمتریم. همین

نیازمندی ها