سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت را که منجر به کشته و زخمی شدن تعدای از نمازگزاران روزه دار شد، بشدت محکوم کرد.
کد خبر: ۸۱۱۶۸۴
ایران حمله تروریستی به مسجد امام صادق (ع) کویت را محکوم کرد

به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امورخارجه، مرضیه افخم افزود: تروریسم تکفیری همان طوری که بارها جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده مهمترین تهدید ملت های منطقه است و برای مقابله با این تهدید دولت های منطقه باید مبارزه جدی با این پدیده شوم و منابع تغذیه مالی و فکری آن را در اولویت سیاست های امنیتی خود قرار داده و ساز و کارهای جمعی منطقه ای را برای ریشه کردن آن هرچه سریعتر شکل دهند.

ساعتی پیش یک تروریست انتحاری با ورود به داخل مسجد امام صادق(ع)کویت خود را منفجر کرده و موجب کشته و زخمی شدن نمازگزاران و تخریب ساختمان مسجد شده است.

هم اکنون به دستور مقامات کویت همه نیروهای امنیتی و انتظامی در وضعیت آماده باش کامل قرار دارند.

شیخ صباح الاحمد امیر کویت بمنطور تسریع در عملیات امداد و نجات مصدومان و آسیب دیدگان حادثه انفجار هولناک تروریستی مسجد بزرگ شیعیان کویت ضمن حضور در محل حادثه وضعیت کنونی محل را مورد بررسی قرار داد.

نیروهای امنیتی و انتظامی کویت هم اکنون منطقه صوابر واقع در مرکز پایتخت این کشور را کاملا محاصره کرده و هرگونه رفت و آمدی را بشدت زیر نظر دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها