جسد پسر جوان بیرون کشیده شد

مرگ کارگر افغانی زیر خروار‌ها خاک + عکس

ریزش چاه در مجاورت زمین گودبرداری شده کارگر افغانی را به کام مرگ کشاند.
کد خبر: ۸۰۹۱۵۴
مرگ کارگر افغانی زیر خروار‌ها خاک + عکس

در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 12:03 دقیقه ظهر دیروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 89 و گروه امداد و نجات 4 را به محل حادثه در پاسداران، میدان هدایت اعزام کرد.

مدیر عملیات منطقه دو آتش نشانی تهران که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: در این حادثه کارگر جوانی در مجاورت یک زمین گودبرداری شده، مشغول حفر چاه جدید بود که بر اثر خراب شدن انباری چاه در زیر انبوهی خاک مدفون شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان در کوتاهترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند و بی‌درنگ عملیات خود را برای بیرون آوردن فرد گرفتار شده از چاه آغاز کردند.

محمود شادکی گفت: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ایمنی و ابزار نجات وارد چاه شدند و پس از بررسی های اولیه مشخص شد کارگر مدفون شده حدودا در عمق 12 متری چاه مدفون شده و خاک بسیار زیادی بر روی وی فرو ریخته بود.

مدیر عملیات منطقه دو آتش نشانی تهران افزود: با توجه به کارشناسی آتش نشانان مشخص شد دیواره چاه بسیار سست و نا ایمن است که آتش نشانان به علت انبوه زیاد خاک با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی و یک جرثقیل 25 تنی وارد محل گودبرداری شدند و همزمان یک دستگاه بیل مکانیکی دیگر جهت تسریع در جابجایی خاک بسیار زیاد همزمان با بیل مکانیکی که درون محل گودبرداری شده قرار گرفته بود مشغول کار شدند و پس از خاکبرداری توانستند کارگر جوان را از زیر خاک بیرون بکشند که متاسفانه طبق تائید امدادگران اورژانس جان خود را از دست داده بود.

کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی علت این حادثه هستند.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها