مرد جوان که پس از سرقت پول و طلاهای همسران خود، آنها را در مسافرت ماه عسل تنها می‌گذاشت و فرار می‌کرد، با شکایت سه همسر خود دستگیر شد.
کد خبر: ۸۱۰۹۱۰
سرقت اموال همسران در ماه عسل

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از اوایل خرداد امسال و همزمان با شکایت زنی از مرد کلاهبردار در دستور کار پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار گرفت.

شاکی به پلیس گفت: چند سال قبل از شوهرم جدا شدم و با پسرم زندگی می‌کردم. دو ماه قبل در یک سایت همسریابی عضو و با مردی آشنا شدم که خود را مامور امنیتی معرفی می‌کرد. چند بار با یکدیگر قرار گذاشتیم و او هر بار سلاح و بی‌سیم همراه داشت و اعتمادم را جلب کرد. موضوع را به خانواده و پسرم گفتم و یک هفته قبل عقد کردیم و فردای آن روز به ماه عسل رفتیم. او از من خواست کارت بانکی‌ام را در اختیارش قرار دهم تا ماهانه پولی را به حسابم واریز کند. من هم قبول کردم و او بعد از گرفتن کارت به بهانه خرید از هتل خارج شد و دیگر بازنگشت. دو روز به دنبال او گشتم، اما خبری از همسرم نشد. دیروز قصد برداشت از حسابم را داشتم که متوجه سرقت یک میلیون و 700 هزار تومان از حسابم شدم. اطمینان دارم این مرد کلاهبردار و هدفش سرقت از من بوده است.

پس از این شکایت تحقیقات برای دستگیری داماد فراری آغاز و معلوم شد متهم مامور امنیتی نبوده و با جعل مدارک شناسایی با شاکی عقد کرده است.

در ادامه تحقیقات دو زن دیگر نیز با حضور در پلیس فتا از شوهر خود به اتهام فریب در ازدواج و سرقت پول‌هایشان شکایت کردند. در تحقیق از این دو مالباخته مشخص شد آنها نیز در سایت همسریابی با مرد جوانی آشنا شده‌اند که خود را پلیس امنیتی معرفی می‌کرده و پس از عقد، در ماه‌عسل کارت بانکی یا طلایشان سرقت و همزمان داماد نیز ناپدید شده است.

سرانجام با ردیابی‌های پلیس، مخفیگاه متهم روز شنبه شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از روبه‌رو شدن با شاکیان لب به اعتراف گشود و گفت: متاهلم و دو فرزند دارم. چندی قبل با صاحبکارم دعوایم شد و او اخراجم کرد. مدتی دنبال کار گشتم، اما کار مناسبی پیدا نکردم. یک روز در اینترنت یک سایت همسریابی دیدم و تصمیم به کلاهبرداری از زنان گرفتم. با مدارک جعلی قربانیان را عقد کرده و به بهانه ماه عسل آنها را به شهر دیگری برده و نقشه خود را اجرا می‌کردم. همسرم هم تصور می‌کرد شغل جدیدی پیدا کرده‌ام که مدام باید ماموریت بروم. دستبند و سلاحم نیز تقلبی بود.

پس از اعتراف متهم به جرمش برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای مشخص شدن دیگر جرایم و کشف پول های سرقتی ادامه دارد. افرادی که در دام متهم شیاد گرفتار شده‌اند، می‌توانند برای شکایت و پیگیری پرونده به پلیس فتای خراسان رضوی مراجعه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
amoo hadi
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
۰
۰
عجب خنگی بوده خب باهاشون میموندی بیشتر كاسب بودی كه مثل یارو كه مرغ تخم طلا رو سر برید تا بیشتر بهش برسه هیچی كاسب نشد

نیازمندی ها