در این فیلم بیننده شاهد صحنه‌هایی از لحظه انهدام یکی از خودروهای زرهپوش انتحاری گروه تروریستی تکفیری داعش توسط رزمندگان واحد ضد زره حشد الشعبی عراق خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۰۷۵۵
انهدام خودروی انتحاری داعش +فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، نبردها میان رزمندگان حشد الشعبی عراق و تروریستهای تکفیری داعش در حاشیه شهر رمادی مرکز استان الانبار در غرب عراق همچنان ادامه دارد. هزاران نیروی حشد الشعبی از 4 روز پیش در عملیاتی ضد داعش پس از استقرار در مناطق حاشیه شرقی شهر رمادی ضمن تثبیت موقعیت خود، عملیات نظامی خود را برای پاکسازی این شهر از طریق تصرف سرپل های حساس و موشک باران و خمپاره باران شدید مواضع نیروهای داعش که طی پروازهای پهبادهای شناسایی حشدالشعبی مشخص می شوند آغاز کرده اند.

در مقابل، داعش با افزایش تعداد نیروهای خود و اعزام عوامل انتحاری به سوی مواضع نیروهای ارتش، پلیس و حشد الشعبی (بسیج مردمی شیعه و سنی عراق) تلاش می کند تا از پیشروی آنها جلوگیری بعمل آورد. به دنبال وارد آمدن خسارات ناشی از حملات انتحاری عناصر داعش با خودروهای زرهپوش مملو از مواد منفجره، حشد الشعبی تعداد زیادی موشکهای ضد زره از نوع "دهلاویه" را در جبهه های خود توزیع کرده است.

منبع: مشرق

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها