لیلی رشیدی جایگزین لیلا حاتمی در نمایش «اسم» شد.
کد خبر: ۸۰۹۹۱۶
لیلی رشیدی جایگزین لیلا حاتمی شد

لیلی رشیدی که خود این نمایش را کارگردانی می‌کند، درباره دلایل این جایگزینی گفت: متاسفانه به دلیل اشتباه کردن در زمان بندی که از سوی گروه نمایشی پیش آمد‌، یک ناهماهنگی زمانی رخ داد و علی رغم میل باطنی هر دو طرف‌، این همکاری میسر نشد.

وی ادامه داد: لیلا سر فیلمبرداری بود و قرار بود دیرتر به ما بپیوندد. ما اول فکر می‌کردیم می‌توانیم با این شرایط کار را آماده کنیم، اما عملا نشد و با وجود علاقه‌ای که هر دو طرف به این همکاری داشتیم، ناچار شدیم از آن صرف‌نظر کنیم.

لیلی رشیدی اضافه کرد: از آنجا که چیزی تا زمان اجرای نمایش ما باقی نمانده‌ بود، خود من بازی خواهم کرد.

در این نمایش که در حال حاضر آخرین روزهای تمرین خود را سپری می‌کند، حسن معجونی، داریوش موفق، سارا افشار و عباس جمالی در کنار لیلی رشیدی ایفای نقش می‌کنند.

حسن معجونی طراحی صحنه و لباس ، پریسا گودرزی، غزاله رشیدی ، محمدرضا بزدوده گروه کارگردانی و محمدرضا حسین زاده مدیریت تولید آن را بر عهده دارند.

نمایش« اسم» کار مشترک ماتیو دولا پورت و الکساندر دولاپتولیر است که برای اولین بار در سال 2010 با کارگردانی برنارد مرات در تئاتر ادوارد هفتم پاریس به روی صحنه رفت و با استقبال‌ از طرف مخاطبان و منتقدان فرانسوی رو به رو شد و جوایزی را هم برای این اثر به همراه داشت.

این استقبال در حدی بود که در سال ۲۰۱۲فیلمی به کارگردانی الکساندر دولاپتولیر نیز براساس آن ساخته که مورد توجه منتقدان فرانسوی قرار گرفت. این نمایش‌نامه توسط نشر قطره به فارسی منتشر شده است.

نمایش «اسم» از روز چهار تیر ماه راس ساعت 23 در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. ساعت اجرای این نمایش بعد از ماه رمضان تغییر می‌کند و زودتر اجرا می‌شود.

پیش فروش نمایش «اسم» از روز 25 خرداد ماه در دو سایت تیوال و تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.gisheh.net آغاز شده است. (ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها