سازمان هواشناسی، آسمان تهران و برخی نقاط استان های اصفهان، مرکزی، قم و البرز در دو روز آینده را همراه با وزش باد و گرد و خاک پیش بینی کرد.
کد خبر: ۸۰۹۵۷۱
وزش باد و گرد و خاک در پایتخت

به گزارش مهر، بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در استان های خراسان جنوبی و جنوب سیستان و بلوچستان، در ساعات بعد از ظهر و اوائل شب، افزایش ابر، وزش باد و رگبار موقت باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

همچنین برای استان های خراسان رضوی و شمالی، سواحل شرقی دریای خزر، شمال آذربایجان شرقی و غربی، کرمان و شرق هرمزگان، افزایش ابر، وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

بر اساس گزارش هواشناسی، روزهای شنبه و یکشنبه برای استان های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و شرق فارس، افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

همچنین روزهای شنبه و یکشنبه در تهران و برخی از نقاط استان های مرکزی، قم، البرز، اصفهان و سمنان، در ساعات بعد از ظهر وزش باد و در پاره ای نقاط گرد و خاک دور از انتظار نیست.

بر همین اساس، در روزهای شنبه و یکشنبه در برخی مناطق جنوب غرب و سواحل خلیج فارس، وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و روزهای جمعه و شنبه شرق خلیج فارس، مواج پیش بینی می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها