فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امروز با تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها مواجه هستیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز ما با تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها مواجه هستیم اما مطمئناً با اقتدار نیروهای مسلح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۸۷۲۵
امروز با تهدیدهای جدید آمریکایی‌ها مواجه هستیم

امیر احمدرضا پوردستان در یادواره ۱۲۰ شهید تیپ ۴۵ مستقل تکاور شوشتر، گفت: عزت، اقتدار و استقلال امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست.

وی افزود: شهدا در فرهنگ دینی ما از جایگاه والایی برخوردارند زیرا با نثار جان خود به جامعه نشاط و بقا می دهند.

امیر پوردستان با اشاره به هدف برگزاری یادواره شهدا، گفت: ما موظف هستیم تا رشادت ها و حماسه های شهدا را به نسل جوان منتقل کنیم و یاد وخاطره آنها را گرامی بداریم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: شاید به ظاهر خون شهید بر زمین ریخته می شود اما در باطن این خون در رگ های جامعه تزریق شده و به جامعه، نشاط و زندگی می بخشد.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی گفت: قبل از انقلاب، کشور ما منافع و مزایای زیادی برای آمریکا داشت اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تدبیر حضرت امام (ره) دست آنان از این منافع قطع شد.

امیر پوردستان افزود: امروز ما با تهدیدهای جدید آمریکایی ها مواجه هستیم اما مطمئناً با اقتدار نیروهای مسلح و رهنمودهای مقام معظم رهبری، تمام توطئه های آنان نقش بر آب خواهد شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها