نخست وزیر سوریه درباره تحولات میدانی اخیر در این کشور گفت: سوریه همواره در برابر دشمنان خود متحد و استوار خواهد ماند و این مساله ظرف چند روز آینده ثابت خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۵۹۴۲
منتظر حوادث چند روز آینده باشید

به گزارش سایت اینترنتی النشره لبنان، وائل الحلقی، نخست وزیر سوریه در سخنرانی که در پارلمان این کشور داشت، با اشاره به اینکه جایگاه ملی و استراتژیک سوریه از سوی برخی کشورهای منطقه خاورمیانه هدف گرفته شده، تاکید کرد: سوریه متحد و استوار خواهد ماند و این مساله ظرف چند روز آینده ثابت خواهد شد.

نخست وزیر سوریه با اشاره به اینکه شکست‌هایی که دولت در مناطق مختلف متحمل شده است به معنای شکست در جنگ نیست و ارتش از تمامی مراکز حساس کشور حمایت خواهد کرد، گفت: دولت برای تامین ضروریات مقاومت و در راس آنها نیازهای نیروهای دلیر خود مصمم است.

الحلقی از سربازان و جوانان خواست دوران خدمت سربازی خود را کامل کنند. وی همچنین قول داد سربازانی که در خط مقدم خدمت کنند دریافتی بیشتری خواهند داشت.

وی گفت: امروز ما باید بیش از هر زمان دیگری از ارتش خود حمایت کنیم. به دستور بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه برای هر سربازی که در خط مقدم بجنگد 10 هزار لیره سوری(35 دلار) اضافه حقوق درنظر گرفته شده است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها