در روزهای اخیر تصویری از یک مغازه لبنیاتی با عنوان «لبنیاتی لوزان» در برخی رسانه ها منتشر شد و انتخاب عنوان لوزان برای این مغازه واکنش های جالبی را به همراه داشت.
کد خبر: ۸۰۵۴۴۳
لوزان را در ایران ببینید! + عکس

استفاده از نام های مشهور برای راه اندازی یک کسب و کار جدید تقریبا امری عادی است. در همه سال ها انواع و اقسام این نام ها نیز به چشم می خورد.

مثلا بعد از پخش سریال محبوب آژانس دوستی یکی از آژانس های تهرانی نام «آژانس دوستی» را برای خود انتخاب کرد

سال گذشته نیز یک میوه فروشی در بجنورد بعد از شهرت سریال «ستایش» «بازارچه میوه و تره بار حشمت فردوس» را برای خود انتخاب کرد.

همه این مثال ها کافی است که با انتشار تصویر لبنیاتی لوزان همه از خلاقیت صاحب مغازه و انتخاب نام محل مذاکرات هسته ای حرف بزنند اما واکنش صاحب این مغازه نیز جالب است.

محمدی مدیر این لبنیاتی به ما می گوید: علت این نامگذاری وجود چشمه ای در یکی از ارتفاعات شهرستان املش باهمین نام بوده و برای معرفی چشمه بوده که دوسال است این اسم را انتخاب کردم و ربطی به مسایل هسته ای و...ندارد.

چشمه آب معدنی لوزان

چشمه آب معدنی لوزان شهرستان املش در ارتفاع ۲۱۴۴ متر از سطح دریای آزاد و مشرف بر دره عمیق است. چشمه با سیمان مهار شده و لوله های آب از آن بیرون می آید.

راه مردم املش برای ییلاقات ازکنار چشمه است. مسیر راه چشمه لوزان، جیپ رو است و موتور سواران زیادی از این راه تردد می کنند.

منطقه ییلاقی لوزان و سرتربت علاوه بر طبیعت ییلاقی دارای دامداران سنتی نیز است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها