نمایشگاه نقاشیخط و خطاطی مهدی فلاح برای نخستین بار در ایران برگزار شده است

«نغمه قلم» به روایت استاد خوشنویسی و آواز

ثبت نام از اعضای جدید برای فصل تابستان

کتابخانه شهر فرهنگسرای تهران عضو فعال می پذیرد

کتابخانه شهر فرهنگسرای تهران با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و نیز ایجاد انگیزه به مطالعه در کودکان و نوجوانان ، برای فصل تابستان اقدام به ثبت نام از اعضای جدید نموده است.
کد خبر: ۸۰۵۴۳۲
کتابخانه شهر فرهنگسرای تهران عضو فعال می پذیرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، کتابخانه شهر یکی از مجموعه کتابخانه های مجهز و پرمخاطب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و از معدود کتابخانه های منطقه 22 است که به تنهایی پاسخگوی نیاز مخاطبان و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان ساکن در بخش وسیعی از منطقه است.

بر اساس این گزارش سالن مطالعه این کتابخانه با ظرفیت 80 نفر، مخزن کتابخانه با بیش از 8000 جلد کتاب، بخش نشریات و اطلاع رسانی، بخش کودک و نوجوان با بیش از 3000 جلد کتاب، بخش کتب درسی و کمک درسی ویژه داوطلبین کنکور با حدود یک هزار جلد کتاب و بخش امانت کتاب با بیش از 500 عضو فعال میزبان علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

این گزارش می افزاید: کتابخانه شهر هم چنین با هدف اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقا سطح علمی اعضا و مراجعین، اقدام به برگزاری برنامه های متنوعی همچون مسابقات مختلف کتابخوانی و اطلاعات عمومی، برپایی نمایشگاه های کتاب به مناسبت های مختلف و برگزاری نشست های نقد و بررسی کتاب می نماید.

علاقمندان برای عضویت در این کتابخانه می توانند به نشانی انتهای بزرگراه حکیم غرب، سه راه دهکده المپیک، پشت دبیرستان اندیشه، بوستان ساحل، فرهنگسرای تهران مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44137060 تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها