جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال نفت گفت:در آسیا به عنوان سرباز وطن پرچم دار ایران بودیم امانتی که بردیم عربستان با همان شکل به ایران آوردیم.
کد خبر: ۸۰۳۵۴۸
منصوریان: از استقلال یک نفر با من یک دقیقه صحبت کرد

علیرضا منصوریان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار فینال جام حذفی اظهار داشت: بازی سرنوشت‌سازی برای باشگاه نفت خواهد بود در مسیری که لیگ تمام شد سربلند بیرون آمدیم و فارغ از اتفاقاتی که افتاد سعی کردیم با جوان ها مسیر خوبی را داشته باشیم در اسیا به عنوان سرباز وطن پرچم دار ایران بودیم امانتی که بردیم عربستان با همان شکل به ایران آوردیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار در تاریخ 45 سال نفت این شانس را داریم که جام را به ارمغان بیاوریم. 1397 مسیر پلکانی داشته اما جلوتر عملی کنیم. ذوب‌آهن تیم خوبی دارد تجربه تلخی در بازی برگشت داشتیم در این بازی چند هدف داریم یکی اینکه جام در تهران بماند و اینکه با تیم نزدیک خودمان بازی کنیم. تیم امید که در دست من بود بخش اعظم بازیکنان در این دو تیم هستند به طور حتم کیفیت بازی بالا خواهد بود دوست داشتیم بازی ساعت 20 باشد که گرما کمتر باشد.

سرمربی نفت تصریح کرد: از همه کسانی که به نوعی نفت باعث شد لبخند روی لب‌هایشان بنشیند می‌خواهم به ورشگاه بیایند از طرف دیگر می‌خواهم استقلالی‌ها کاپیتان سابقشان را تنها نگذارند و تنها روزی که می توانند به من کمک کنند فرداست نمی خواهم فردا وارد ورزشگاه می شوم کسی را نبینم می خواهم 3- 4 برابر هواداران اصفهانی‌ باشند.

منصوریان در خصوص اینکه فردا آخرین باری است که روی نیمکت نفت می‌نشیند گفت: فردا آخرین بازی من در این فصل است چون سال گذشته 7 خرداد 1393 با نفت قرارداد بستم و 369 روز برای لیگ و حذفی می‌جنگیم. فضا را در این مسئله نبرید که چه خواهد شد. تمام تمرکز ما این است که بازی را انجام دهیم. هیچ مشکلی بین ما و مدیران نیست دوست و برادر هستیم فضای ما از مسائل روی کاغذ خارج است تیم یکدستی داریم که نشأت گرفته از هیأت امنای خوبی از جمله حسینی زنگنه هستند تیمی هستیم که خارج از مسائل اداری است صحبت‌هایی بین من و رئیس باشگاه رد و بدل شد که باورتان نمی شود چقدر راحت بود. در مورد مسائل کاری و ادامه فعالیت صحبت کردیم امیدوارم در این 2-3 روز ریکاوری خوبی بازیکنان کرده باشند.

وی در مورد اینکه آیا باشگاه از او برنامه گرفته یا خیر گفت: روزی که به نفت آمدم برنامه 3 ساله به نفت دادم به هر باشگاهی هم که بروم برنامه‌ام در نفت ادامه دارد. شک نکنید برای یک سال برنامه ریزی نمی کنم و هر جا بروم قرارداد سه ساله امضا می کنم. اگر در نفت باشیم بازیکن زیر 3 سال نداریم باز هم قرارداد زیر 3 سال نداریم باید فوتبالمان ادبیات جدید داشته باشد و در ماه 11یازدهم بازیکن فکرش در مورد قراردادش نباشد.

منصوریان در مورد اینکه آیا فردا دربی است گفت: دربی نمی بینیم. حافظ 15 هزار نفری هستم که لایق دانستند بازی با الاهلی حمایت کردند که از خوشحالی می خواستم به داخل زمین بروم و بازی کنم! هیچ دربی نیست دوران کلاس های مربی گری کنار هم می نشستیم فردا هر تیمی برنده شود هر 2 تیم برنده هستند. تبریک می گویم که من و یحیی از بازیکنان ۹۸ هستیم که هر دو اکنون به عنوان مربی هم موفق هستیم.

وی در مورد علت ناکامی استقلال گفت: از من نباید در مورد استقلال بپرسید نمی توانم در مورد این مسئله صحبت کنم زیرا حرفه‌ای نیست.

منصوریان در مورد اینکه گزینه هدایت استقلالی‌ها است گفت: استقلال از من هیچ برنامه‌ای نخواسته فقط فردی یک دقیقه صحبت کرد که گفتم خارج از مقوله حرفه‌ای است زیرا که باید احترام من به نفت حفظ شود. آنها سال گذشته به من احترام گذاشتند و امسال من باید احترام بگذارم.

منصوریان در مورد اینکه 50 درصد نظرسنجی از هواداران استقلال برای انتخاب سرمربی آینده به اوست، گفت: من هم اکنون در این باره صحبت نمی کنم.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها