برنامه هفته چهارم لیگ جهانی والیبال

ایران به مصاف لهستان می‌رود

جام جم ورزشی: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ جهانی مقابل قهرمان دوره پیشین یعنی آمریکا تن به شکست داد.
کد خبر: ۸۰۳۴۶۴
شکست ملی پوشان شایسته ایران مقابل آمریکا

به گزارش جام جم ورزشی ، تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 علیرغم ارائه یک بازی خوب مقابل آمریکا تن به شکست داد.

دو مدال طلا، یک نقره و دو برنز در لیگ جهانی والیبال در کنار سه طلا و یک مدال برنز المپیک و یک طلا و یک برنز قهرمانی جهان مهمترین عناوینی است که تیم ملی آمریکا در سال های گذشته بدست آورده است. البته این تیم تقریبا همیشه در رقابت های قاره ای یکی از سکوهای برتر را از آن خود کرده است.

تیم های ملی والیبال ایران و آمریکا از ساعت 6:40 امروز (یکشنبه) در قالب لیگ جهانی به مصاف هم رفتند. تیم ‌ملی والیبال آمریکا طبق معمول با لباس‌های قرمز و سرمه‌ای بازی را آغاز کرد و ایران هم لباس‌های یک دست سفید خود را پوشید.

متیو اندرسون، آرون راسل، تیلور ساندرس، مکس ول هارت، دیوید اسمیت، میکا کریس تنسون، ترکیب تیم ‌ملی والیبال آمریکا را در شروع این دیدار تشکیل می دادند. برای ایران نیز سعید معروف، عادل غلامی، محمد موسوی، عبدالرضا علیزاده، شهرام محمودی، فرهاد قائمی و مجتبی میرزاجانبپور ترکیب اصلی تیم ‌ملی والیبال ایران را تشکیل می دادند.

این مسابقه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار شد.

در نهایت تیم ‌ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در ر‌قابت‌های لیگ جهانی 2015 با نتیجه‌ سه بر یک و امتیازهای 25 – 19 ، 25 - 22 ، 23 - 25 و 25 - 23 مقابل آمریکا شکست خورد.

ملی‌پوشان والیبال ایران باید ساعت 3:40 بامداد دوشنبه یازدهم خرداد ماه برای دومین بار مقابل آمریکا به میدان بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها