جام جم ورزشی: این روزها شایعه جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید روز به روز پررنگ تر می شود.
کد خبر: ۸۰۳۱۰۴
چرا کریستیانو رونالدو نباید از رئال مادرید برود؟

به گزارش جام جم ورزشی ، وضعیت کنونی رئال مادرید بی شباهت به تیم های بحران زده نیست. این تیم یک فصل بدون جام را پشت سر گذاشت تا فلورنتینو پرز رییس باشگاه رئال کارلو آنچلوتی ایتالیایی را که محبوب هواداران و بازیکنان بود برکنار کند و اکنون می خواهد رافائل بنیتس را جانشین این مربی کند. در حالی که بنیتس هنوز رسما به عنوان سرمربی رئال مادرید معرفی نشده است برخی از رسانه ها خبر از احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید می دهند.

بر اساس این گزارش رونالدو بابت جدایی آنچلوتی ناراضی است و به نظر می رسد پیشنهاد هنگفت باشگاه هایی نظیر پاری سن ژرمن و منچستریونایتد وی را بیشتر برای جدایی وسوسه کند. اما دلایل زیادی وجود دارد که اثبات می کند رونالدو رئال را ترک نکند بهتر است.

این دلایل چه چیزهایی هستند؟ با هم آنها را مرور می کنیم:

1- رونالدو از پاری سن ژرمن پیشنهادی 120 میلیون دلاری دارد. او در صورت پیوستن به این تیم متمول پاریسی قطعا هم صاحب یک قرارداد نجومی دیگر در فوتبال می شود و هم اینکه می تواند افتخارات جدیدی در فوتبال فرانسه به دست بیاورد. برای رونالدویی که با 48 گل آقای گل اسپانیا میشود آقای گل شدن در فرانسه مگر کاری دارد؟ اما رونالدو به چه قیمتی می خواهد به لوشامپیونه برود؟ لیگ فرانسه سه پله پایین تر از لالیگای اسپانیا در رده بندی برترین لیگ های جهان قرار دارد. علاوه بر آن پاری سن ژرمن هر چند در سالهای اخیر قدرتی دو چندان در فوتبال دنیا پیدا کرده است اما در لیگ قهرمانان اروپا در مقابل قدرت هایی به نام رئال مادرید، بارسلونا، بایرن مونیخ و چلسی تقریبا شانسی ندارد. کریس باید بداند در صورت پیوستن به لیگ فرانسه به احتمال فراوان دیگر جام قهرمانی اروپا را لمس نخواهد کرد.

2- کریس تنها 12 گل تا رسیدن به صدر برترین گلزنان تاریخ باشگاه رئال مادرید فاصله دارد. در صدر تاریخ رئال رائول قرار دارد. اما برای کریستیانو رونالدو که در یک مسابقه حتی میتواند پنج گل بزند زدن 12 گل دیگر و رسیدن به افتخار عظیم برترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید خیلی مشکل است؟ مسلما خیر. جدایی رونالدو از رئال به معنای از دست رفتن این افتخار بسیار بزرگ است. در ضمن نباید فراموش کرد که رونالدو برای رسیدن به صدر برترین گلزنان تاریخ لالیگا و گرفتن لیونل مسی هم شانس دارد. او در کدام باشگاه اروپایی می تواند به چنین موفقیت بزرگی برسد؟

3- ستاره پرتغالی در خطر از دست دادن همیشگی توپ طلا هم قرار دارد البته اگر بخواهد از رئال مادرید جدا شود. او در پاری سن ژرمن شاید یک فوق ستاره باشد اما عوامل زیادی همچون پایین تر بودن لیگ فرانسه نسبت به لالیگای اسپانیا باعث می شود تا او دیگر جایی در میان کاندیداهای توپ طلا نداشته باشد. در واقع او با ترک رئال میدان را برای لیونل مسی خالی میکند.

4- رونالدو می تواند به منچستریونایتد هم برود اما کیست که نداند این یونایتد دیگر یونایتد درخشان دوران فرگوسن نیست. منچستری ها پس از یک فصل دوری از لیگ قهرمانان دوباره به این رقابت ها بازگشته اند اما کریس با منچستر به سختی میتواند دوباره شانس لمس کردن جام قهرمانی اروپا را به دست بیاورد.

همه در رئال در خدمت رونالدو هستند. او در این باشگاه رکوردها را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارد و بیشتری میزان دستمزد را هم دریافت می کند. پس دیگر چه دلیلی برای جدایی از رئال وجود دارد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها