رئال مادرید کریس رونالدو را نمی خواهد؟!

جام جم ورزشی: هیچ خبری در دنیای فوتبال عجیب تر از این نیست که رئال مادرید بزرگ ترین و تاثیرگذارترین ستاره‌اش یعنی کریستیانو رونالدو را نخواهد.
کد خبر: ۸۰۰۶۱۵
رئال مادرید کریس رونالدو را نمی خواهد؟!

به گزارش جام جم ورزشی ، این احتمالی است که برخی از منابع خبری اسپانیایی داده اند. بر اساس گزارش ها رئال مادرید قصد دارد میانگین سنی تیم خود را پایین بیاورد بنابراین برخی از بازیکنان سن و سال دار خود -ولو ستاره- را می فروشد. بر اساس پیش بینی ها یکی از این ستاره ها کریستیانو رونالدوی 30 ساله خواهد بود که در این فصل تا اکنون با زدن 42 گل در صدر برترین گلزنان قرار دارد. او که در دو سال گذشته توپ طلای فوتبال دنیا را برده در چند روز گذشته مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قرار داشت اما هرگز راضی نمی شود که به لیگ فرانسه برود.

مارکا گزارش داد که با توجه به 30 سالگی رونالدو و در مقایسه با شرایط سنی گرت بیل که جوان تر از ستاره پرتغالی است،‌مادریدی‌ها با یک آینده‌نگری بیشتر دوست دارند که بیل را حفظ کنند.علاوه بر این مادریدی‌ها برای خرید گرت بیل از تاتنهام نیز هزینه هنگفتی را پرداخت کرده‌اند و حالا دوست ندارند با قیمت پایین تری او را به تیم دیگری انتقال دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها