سفرها ۲۲ روزه شد

اعزام متقاضیان زیارت عتبات در ماه رمضان

مدیر کل عتبات و عالیات سازمان حج زیارت از حذف برنامه پیش ثبت نام زائران به عتبات عالیات در ماه رمضان خبر داد و اظهار داشت: در این مدت همه متقاضیان زیارت در ماه رمضان به عتبات اعزام می شوند.
کد خبر: ۷۹۹۹۵۴
اعزام متقاضیان زیارت عتبات در ماه رمضان

محسن نظافتی از حذف برنامه پیش ثبت‌نام عتبات عالیات در زمان جدید خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی اعزام‌های زایران که تا ۲۵ خرداد ماه بوده است تا پایان ماه رمضان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی قبلی در هر دوره برای اعزام دوره بعدی پیش ثبت‌نام انجام می‌گرفت که در این دوره به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان، برنامه پیش ثبت‌نام اعزام به عتبات عالیات را حذف کردیم و تمامی متقاضیان اعزام در رمضان به عتبات اعزام می‌شوند.

نظافتی گفت: هر زایری که در این مدت بخواهد برای اعزام به عتبات اقدام کند، ثبت‌نام وی قطعی خواهد بود و در گروه‌های ۱۳ یا ۲۲ روزه به عتبات اعزام می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه زایران عزیز علاقه‌مند هستند که در ماه رمضان زیارت عتبات عالیات را درک کنند، از این‌رو به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که زایران بتوانند براساس موقعیت خود بسته‌های پیشنهادی ۱۳ یا ۲۲ روزه را در این مدت انتخاب کنند بنابراین کسانی که به عتبات اعزام می‌شوند اگر در قالب ۱۳روزه اعزام شوند ده روز را در عتبات روزه می‌گیرند و اگر در قالب ۲۲ روزه اعزام شوند، ۱۰ روز در کربلا و ۱۰ روز را در نجف اشرف خواهند بود و در گروه ۲۲ روز طوری تنظیم شده که زایران عزیز لیالی قدر را در نجف اشرف و یا کربلای معلی خواهند بود.

مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج وزیارت گفت: طبق وعده‌ای که رییس سازمان حج وزیارت اعلام کرده بود، در این دوره قیمت‌های عتبات تا ۱۵ درصد کاهش خواهد یافت و به زودی بسته‌های پیشنهادی و قیمت‌های جدید از طریق سازمان حج وزیارت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

نظافتی افزود: بیشتر اعزام‌های این دوره به صورت زمینی صورت می‌گیرد و تنها دو ایستگاه پروازی تهران و مشهد را خواهیم داشت که استان‌های سمنان، قزوین، همدان، قم، تهران، مرکزی، کرج و کاشان از فرودگاه امام خمینی (ره) و سایر استان‌های همجوار خراسان رضوی از مشهد اعزام خواهند شد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها