
اردیبهشت سال گذشته جامعه موسیقی پاپ کشور یکی از نوازندگان و تنظیم کنندگان سرشناسش را از دست داد. مرگ ناگهانی نیما وارسته برای بسیاری از خوانندگان خاصه «حمید عسکری» و «بنیامین بهادری» ضربه سختی بود.
نخستین سالمرگ این هنرمند جمعه یکم خرداد از ساعت 12 الی 14 در فرهنگسرای ارسباران برگزار می شود.

بنیامین بهادری با انتشار این عکس پیشاپیش حضور خود را در این مراسم اعلام کرد.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند