به خوانندگی وحید تاج و حشمت‌الله رجب‌زاده

تور کنسرت گروه اردشیر کامکار برگزار می‌شود

فروش بلیت های کنسرت شب های آهنگسازان ایرانی که به اجرای آثاری از هوشنگ کامکار اختصاص دارد از روز گذشته (سه شنبه) آغاز شد.
کد خبر: ۷۹۸۰۱۳
فروش بلیت های شب های آهنگسازان ایرانی آغاز شد

در این کنسرت که 2 خردادماه ساعت 21:30 در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می شود، ارکستر سمفونیک البرز به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی بیژن کامکار ، آثاری از هوشنگ کامکار را می نوازد.

فروش بلیت های این برنامه که در قالب شب های آهنگسازان ایرانی برگزار می شود، از امروز سه شنبه 22 اردیبهشت ماه ساعت 10 از طریق سایت www.84200.ir آغاز شده است.

در این برنامه که به تهیه کنندگی محمد حسین تفرشی برگزار می شود، هنرمندانی چون همایون رحیمیان و ارسلان کامکار به عنوان کنسرت مایستر، سیاوش ظهیرالدینی، پرویز بیات، کریم قربانی ، فرشید حفظی فر، ناصر رحیمی، حسین پور معین، حسین شریفی و عماد نکویی، علی جعفری، شهرام رکوعی و سهراب برهمندی حضور دارند.

ارکستر نوازنده چیره دست پیانو


نوین افروز نوازنده چیره دست پیانو و آهنگساز مطرح ایرانی در آخرین روزهای اردیبهشت ماه به ارکستر سمفونیک تهران می پیوندد.

نوین اسماعیلی افروز پیانیست، مدرس پیانو و از شاعران ایرانی در آخرین روزهای اردیبهشت ماه به ایران آمده و ابتدا در ارکستر سمفونیک تهران با اجرای آثاری از بتهوون و دوژاک حضور به هم خواهد رساند.

پس از آن این نوازنده چیره دست در روزهای 4 و 5 خرداد ماه به تالار رودکی رفته و رسیتال پیانو خود را اجرا خواهد کرد.

این نوازنده تحصیلات موسیقایی خود را در سوئیس و ایتالیا به پایان رسانده و از اعضای دائمی فستیوال لوگاندی سوئیس است.

وی در سابقه فعالیت های هنری خود از اعضای هیئت داوران مسابقه های جهانی برترین پیانیست ها بوده و دارای جایزه صلح آلبرت انیشتن و نشان افتخار بین المللی رم است.

از دیگر افتخارات نوین افروز می توان به جایزه سنت والنتین طلایی و جایزه برترین فعالیت های فرهنگی زنان از سازمان ملل متحد اشاره کرد.

افروز قطعات بسیاری برای پیانو، کوئیتست، دوئت، پیانو، ارکستر و گروه کر ساخته است. از شاخصه های اجرایی نوین افروز توجه وی به سازهای ایرانی است که جایگاه وی را نسبت به خیلی از هنرمندان ایرانی متمایزتر می کند.

از دیگر فعالیت های کلاسیک افروز باید به اجرای قطعاتی از بتهوون، چایکوفسکی و شوپن اشاره کرد.

علاقه مندان برای تهیه بلیط ارکستر سمفونیک تهران و رسیتال نوین افروز می توانند به سامانه فروش iranconcert.com مراجعه کنند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها