مسابقات جهانی نابینایان و کم بینایان

کاروان بعثت با ۳۲ مدال به کار خود پایان داد

جام جم ورزشی: محمد آرخی دونده نابینای کشورمان مدال برنز ماده پرتاب دیسک را در مسابقات جهانی کره جنوبی کسب کرد و نخستین مدال را برای کاروان ایران به ارمغان آورد.
کد خبر: ۷۹۶۸۸۴
مدال برنز دونده نابینای ایرانی

به نقل از فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان ، آرخی در کلاس تی 11 ماده پرتاب دیسک در پنجمین دوره رقابت های جهانی نابینایان در کره جنوبی توانست با پرتاب 10 متر و سه دهم سانتیمتر جایگاه سوم را کسب کند وبه این ترتیب مدال برنز را برگردن آویخت .

در روز دوم مسابقات ورزشهای نابینایان وکم بینایان قهرمانی جهان که در شهر سئول پایتخت کره جنوبی برگزار می شود درماده پرتاب دیسک شرکت کنندگان روسی به ترتیب با پرتاب 12 متر و 26 سانتیمتر و 11 متر و هفت دهم سانتیمتر مدال های طلا و نقره را به خود اختصاص دادند.

براساس این گزارش ، همچنین در دومین روز این رقابت ها علیرضا فرح در ماده 400 متر دوومیدانی به رقابت با سایر شرکت کنندگان پرداخت و توانست به فینال این رقابت ها راه یابد.

فرح در ماده 400 متر کلاس تی 13 از مرحله مقدماتی با موفقیت عبور کرد و جواز حضور در مسابقه فینال را دریافت کرد.

پنجمین دوره رقابت های جهانی نابینایان و کم بینایان کره جنوبی - انتخابی پارالمپیک 2016 ریو از 20 تا 28 اردیبهشت ماه در سئول برگزار می شود و کاروان ورزشی نابینایان و کم بینایان کشورمان با 37 ورزشکار در 9 ماده ورزشی در این رقابت ها شرکت کرده است .

کاروان ورزشی در مواد 100 متر ، 200 متر، 400 متر ، 1500 متر ، 4 در 100 متر امدادی ، پرتاب دیسک ، پرتاب نیزه و پرتاب وزنه در این رقابت ها شرکت کرد و 29 اریبهشت ماه به تهران باز می گردد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها