«نزدیک به قهرمانی» این تیتر اول روزنامه اسپانیایی الموندو بود که بعد از پیروزی بارسا مقابل رئال سوسیه داد و البته توقف رئال مادرید مقابل والنسیا، با فونت درشت در صفحه نخست این روزنامه نزدیک باشگاه بارسلونا حک شد.
کد خبر: ۷۹۶۷۴۲

حالا حتی خوشبین ترین هوادار رئال مادرید هم باور دارد که قهرمانی در لالیگا برای آنها و تیمشان از دست رفته است. این رویا با تساوی 2 بر2 مقابل والنسیا در حضور بیش از 80 هزار تماشاگر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو نقش بر آب شد.

بازی را مادریدی‌ها کوبنده آغاز کردند و در همان 20 دقیقه نخست دو بار توسط گرت بیل و کریس رونالدو توپ را به تیر زدند اما دقت مهاجمان والنسیا بیشتر بود. آلکاسر و فوگو در کمتر از 5 دقیقه دو بار دروازه کاسیاس را باز کردند تا همه چیز روی سر هواداران رئال خراب شود. در ادامه و تا دقیقه 95 که داور سوت پایان بازی را زد، تلاش رئال مادرید فقط به اندازه به تساوی کشاندن بازی بود. بعد از آن‌که رونالدو در آخرین دقیقه نیمه اول یک ضربه پنالتی را از دست داد، په په (56) و ایسکو (83) دو بار برای رئال مادرید گلزنی کردند، اما این برای امیدوار نگه داشتن هواداران مادریدی کافی نبود، چون این تساوی خانگی باعث شد اختلاف امتیاز آنها با بارسلونای صدرنشین به 4 امتیاز افزایش پیدا کند. کارلو آنچلوتی پس از این تساوی با بیان این‌که نتیجه بازی کاملا با خواسته‌های ما در تضاد بود، گفت: ما تا آخرین نفس جنگیدیم تا پیروز شویم. 2 بر صفر عقب بودیم و شایستگی رسیدن به پیروزی را هم داشتیم، ‌هر چند گاهی اوقات جنگیدن خالی برای رسیدن به هدف کافی نیست. آنچلوتی تاکید کرد: مقابل والنسیا بازی زیبا و تحسین برانگیزی به نمایش گذاشتیم و اگر چهارشنبه هم مقابل یوونتوس در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا چنین بازی را انجام دهیم همه چیز خوب خواهد شد.

بعد از ناکامی در جام حذفی اسپانیا، کمرنگ شدن امیدهای رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا، بیش از پیش ستاره‌های این تیم را برای بازی چهارشنبه‌شب مقابل یونتوس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحت فشار قرار می‌دهد. رئالی‌ها که در بازی رفت با نتیجه 2 بر یک مغلوب یوونتوس شدند برای صعود به فینال اروپا باید یوونتوس را در مادرید شکست دهند.

البته یوونتوس هم شنبه شب در چارچوب رقابت‌های سری A ایتالیا مقابل تیم ته جدولی کالیاری با تساوی یک بریک متوقف شد. الگری که خیالش از بابت قهرمانی یوونتوس راحت است ، در این بازی به برخی نفرات اصلی تیمش استراحت داد تا با آمادگی بیشتری به مصاف رئال مادرید بروند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها