نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی از وزارت امور خارجه به دلیل تغییر مکان دفتر حافظ منافع آمریکا انتقاد کرد.
کد خبر: ۷۹۶۵۱۸
تغییر دفتر حافظ منافع آمریکا مقدمه جاسوسی است

حسین فتاحی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس،‌ عنوان کرد: چرا می‌خواهند در پشت پرده کارهایی کنند که در شأن نظام جمهوری اسلامی ایران نیست. ما با آمریکا هیچ رابطه‌ای نداشته‌ایم و نداریم. این مقدمه جاسوسی است که قبلاً هم آمریکا ثابت کرده است.

این نماینده مجلس، حمله عربستان به یمن را محکوم کرد و گفت: بیش از دو ماه از قتل عام مردم یمن توسط وهابی‌های صهیونیست و آمریکایی‌ها می‌گذرد و متأسفانه سازمان‌های بین‌المللی هیچ واکنشی نشان نداده‌اند و اقدامی جهت توقف این حملات وحشیانه نمی‌کنند.

وی تأکید کرد: باید از سازمان غیرمتعهدها و سران کشورهای اسلامی هم تعجب کرد که هیچ اقدامی از خود نشان ندادند.

نماینده مردم شهربابک همچنین گفت: در روزهایی که شاهد قتل عام مردم یمن هستیم، وزیر امور خارجه انتصاب وزیر امور خارجه عربستان را تبریک می‌گوید. نمی‌دانم آیا آقای ظریف خیانت‌های وهابی‌ها به مردم ایران، یمن، مصر، عراق، افغانستان و لبنان را فراموش کرده؟ آنها سابقه طولانی در ترور دارند.

فتاحی در پایان نطق خود با اشاره به اصل 77 قانون اساسی مبنی بر این‌که هرگونه توافق بین‌المللی باید به تصویب مجلس برسد،‌ تصریح کرد: اعلام می‌کنیم که هر قرارداد و توافق هسته‌ای حتماً باید به تصویب نمایندگان مردم برسد، در غیر این صورت فاقد اعتبار است.

در پایان تذکر نماینده شهربابک، حسن ابوترابی فرد که ریاست مجلس را بر عهده داشت در توضیحاتی پیرامون تغییر دفتر حافظ منافع آمریکا، گفت: معاون پارلمانی وزارت امور خارجه توضیح دادند که این مسأله مربوط به تغییر ساختمان استیجاری دفتر بوده و هیچ امر حاشیه‌ای در آن وجود نداشته است.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها