جام جم ورزشی: مهاجم ایرانی اوساسونا با انتقاد زیاد از تیم اسپانیایی‌اش گفت:‌اگر لب به سخن بگشایم، به اندازه یک کتاب می‌شود.
کد خبر: ۷۹۶۰۹۵
انصاری فرد: انتقاداتم از اوساسونا به اندازه یک کتاب می‌شود

کریم انصاری فرد که امسال در خدمت تیم اوساسونا در دسته دوم لیگ اسپانیا قرارگرفته، از وضعیت خود در این تیم ناخرسند است. وی در کنفرانسی که روز جمعه برگزارشد، با انتقاد کردن از تیمش، موجب شگفتی و حیرت بسیاری شد.

انصاری فرد گفت:وضعیتی که اینجا دارم، هیچوقت قبلا نداشتم. فکر نکنم کسی چنین وضعیتی را تا با حال برایم بوجود آورده باشد. انتظار داشتم فرصت دهند که نشان دهم چه توانایی دارم. اما فقط در بازی‌های معدودی بازی‌کردم در حالیکه می‌توانستم بهترین‌ها را انجام دهم. به هرحال امیدوارم در بازی بعدی در روز یکشنبه (فردا) برنده شویم.

ستاره ایرانی افزود: مشکلاتی که من داشته‌ام، آنقدر است که می‌توان یک کتاب نوشت.سال سخت و طاقت‌‌فرسایی را پشت سرگذاشتم.در حالیکه هدف اوساسونا این است که موفق بماند. من هم امیدوارم اوساسونا موفق شود.

او ادامه داد:من به اروپا آمدم که موفق باشم. آمدم که بازی کنم و اعتمادبنفس بالای خودم را مجددا کسب کنم. اوساسونا را دوست دارم. خیلی دلم می‌خواهد که با این تیم پیشرفت کنم . با اوساسونا قراردادی دارم که به مدت 2 سال است. هواداران از من حمایت کردند. هدف من این است که تیم موفق باشد و صاحب افتخار شود. دوست ندارم باعث لطمه و آسیب به اوساسونا شوم.

وی همچنین گفت: در یک مسابقه من صاحب 2 فرصت شدم. اما فشار و استرس زیادی هم داشتم که ضربه آخر را بزنم. در آن موقعیت هر بازیکنی می‌توانست گلزنی کند.

انصاری فرد همچنین در صحبت‌هایش عنوان کرد از زمانی که انریکه مارتین سکان هدایت تیم را برعهده گرفته، وی از تصمیمات مربی پیروی کرده است.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها