برای حضور در رقابت های جهانی

تیم ملی تکواندو ایران به روسیه رفت

تیم ملی تکواندو ایران در بخش مردان بامداد امروز جمعه برای حضور در رقابتهای قهرمانی جهان تهران را به مقصد چیلابینسک ترک کرد.
کد خبر: ۷۹۵۷۲۸
تیم ملی تکواندو ایران به روسیه رفت

در حالیکه روز شمار بیست و دومین دوره رقابتهای قهرمانی جهان روی عدد چهار قراردارد تیم ملی ایران برای شرکت در این رقابت ها راهی روسیه شد.

تیم ملی تکواندوی کشورمان با ترکیب کامل در بخش مردان، برای شرکت در این رقابتها، ساعت ۴:۳۰ دقیقه بامداد امروز جمعه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی مسکو پایتخت روسیه شد تا از آنجا به شهر محل مسابقات یعنی «چیلابینسک» سفر کند.

این دوره از مسابقات طی روزهای ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه در سالن «تراکتور» شهر چیلیابینسک برگزار خواهد شد که دارای گرید ۱۲ برای رنکینگ المپیک است و به نفر اول ۱۲۰ امتیاز، برای نفر دوم ۷۲ امتیاز، نفرات سوم ۴۳.۲۰ امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک تعلق خواهد گرفت.

همچنین تکواندوکارانی که در این رقابت های مهم موفق به کسب پیروزی، جایگاه و حتی حضور شوند، نیز از کسب امتیاز بی‌بهره نخواهند ماند و نفرات پنجم ۲۵.۹۲ امتیاز، نفرات نهم ۱۸.۱۴ امتیاز، نفرات هفدهم ۱۲.۷۰ امتیاز، نفرات سی و سوم ۸.۸۹ امتیاز و نفرات شصت و پنجم نیز ۶.۲۲ امتیاز بدست خواهند آورد.

محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی ‌زواره، مهدی خدابخشی، امید عمیدی و سجاد مردانی ترکیب تیم ملی ایران در این مسابقات را تشکیل می‌دهد.

غلامحسن ذوالقدری به عنوان سرپرست، بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربی و سعید مطوری‌نژاد به عنوان پزشک تیم اعزامی کشورمان را همراهی می‌کنند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها