سمپاشی درختان/ بهارلو خواسته که شهرداری شهریار نسبت به سم‌پاشی درختان سطح شهر اقدام کند.
کد خبر: ۷۹۵۴۷۵

دستفروش‌ها و سد معبر / یک شهروند از کرج گفته هنگام شب دستفروشان با سد معبر مقابل مغازه‌ها و پاساژهای رجایی شهر مانع از کسب و کار این مغازه‌ها شده و رفت و آمد را برای عابران و خودروهای عبوری مشکل می‌کنند. شهرداری نیز در این زمینه با وجود شکایت ما، هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده است.

پاداش پایان خدمت چه شد؟ / مطیعی از بجنورد گفته که همسرم به علت سرطان سال گذشته از آموزش و پرورش بازنشسته شده است، ولی بعد از گذشت یک سال هنوز پاداش پایان خدمت ایشان را پرداخت نکرده‌اند.

رفتگران را دریابیم / توکلی شهمیرزادی از قائمشهر گفته است کاش مسئولان شهرداری در سراسر کشور به رفتگران زحمتکش روزی یک یا 2 لیوان شیر بدهند تا این عزیزان از بیماری‌های ریوی به دور باشند.

جوابیه/ در پی درج پیامی در 30 فروردین تحت عنوان «نشست حیاط مدرسه تندگویان منطقه 14 تهران» مرکز اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش با ارسال نامه‌ای اعلام کرد: بنا بر گزارش واصله توسط مدیر مدرسه بلافاصله از جانب کارپردازی اداره جهت بررسی موضوع، همکاران به مدرسه اعزام شدند و مشخص شد که یکی از لوله‌های آب مدرسه دچار ترکیدگی شده است که باعث فرورفتگی محدود در قسمتی از حیاط شده است که در مورخ 17 فروردین محل مورد نظر پرشده و مشکل برطرف شده است. همچنین ضمن بازدید از سوی کارشناس مسئول ارزیابی و مامورین آتش‌نشانی تائید شد که هیچ گونه خطری دانش‌آموزان مدرسه را تهدید نمی‌کند.

روی خط162

همایش ناتمام/ یک شهروند گفته مردم برای برگزاری همایشی با حضور رونی‌کلمن (قهرمان سابق پرورش اندام جهان) هزینه‌های زیادی پرداخت کردند، ولی این همایش برگزار نشد.

تقلب در رب و کمپوت/ یک شهروند از تهران هم عنوان کرده که در جاده ساوه کمپوت‌ها و رب‌های تاریخ مصرف گذشته را با تاریخ جدید و قیمت پایین به فروش می‌رسانند.

منطقه محروم/ یک شهروند از کرج هم گلایه کرده که منطقه گلدشت کرج بالاتر از پیش‌آهنگی نه فضای سبز دارد و نه آسفالت مناسب.

بیگاری کشیدن/ یک شهروند از زنجان گفته در یک شرکت پیمانکاری گاز شبکه‌ای در شهرستان طارم در استان زنجان کار می‌کنم و الان سه ماه است که حقوق نگرفتم و پیمانکار اعلام می‌کند هنوز بودجه آنان داده نشده است.

قطع ریه‌های زمین/ یک شهروند از لواسان گفته که 5 اردیبهشت امسال، درخت‌هایی با قدمت 20 سال رادر لواسان قطع کردند و می‌خواهند به جای این درختان، آب‌نما درست کنند.

سنگگ به نرخ طلا/ یک شهروند از تهران هم گلایه کرده که در تهرانپارس نان سنگک را به قیمت 1500 تومان به فروش می‌رسانند و می‌گویند چون آزاد‌پز هستیم به این قیمت می‌فروشیم.

مشتری‌مداری در اهواز/ یک شهروند از اهواز هم گفته که مخابرات منطقه گلستان اهواز پاسخگوی مشکلات مشترکان نیست. دو ماه است که سرویس درستی به مشتریان داده نمی‌شود و نمی‌توانند مشکل قطعی تلفن را رفع کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها