جام جم ورزشی: رئیس سازمان خصوصی‌سازی تأکید کرد که هدایتی بعد از تسویه بدهی‌های بانکی‌اش می‌تواند در مزایده چهارم شرکت کند.
کد خبر: ۷۹۵۱۷۴
شرط حضور حسین هدایتی در مزایده چهارم

عبدالله علی‌ اشرف پوری‌حسینی در خصوص مزایده دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به پایگاه خبری وزارت ورزش‌وجوانان گفت: هدف ما اجرای قانون است و با کسی تعارف نداریم. استقلال و پرسپولیس سرمایه‌های مردم هستند و روند واگذاری آنها با دقت و صحت انجام شده و تصور می‌کنم در مزایده چهارم که به نظرم پرشورتر خواهد بود، کار تمام شود.
وی درباره رد صلاحیت برخی متقاضیان، از جمله حسین هدایتی اظهار داشت: او به اتفاق آقای عابدینی نزد من آمدند و نامه رسمی بانک مرکزی و بدهی ایشان به بانک‌های مختلف را به آنها ارائه کردم. قرار شد بعد از تسویه این بدهی‌ها آقای هدایتی بتواند در مزایده چهارم شرکت کند.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی ادامه داد: در این نشست عنوان شد که سازمان خصوصی‌سازی کسی را سرکار نمی‌گذارد. به آنها (هدایتی و عابدینی) اطمینان دادم آن کسی که بیشتر از همه در واگذاری این دو باشگاه سرکار رفته خود من بوده‌ام! به آنها و همه اطمینان می‌دهم در موضوع واگذاری کاملاً جدی هستیم و همه در برابر قانون یکسان هستند.
پوری‌حسینی درباره سهامداران شرکت استیل‌آذین خاطرنشان کرد: همانطور که در جلسه اعلام نتیجه مزایده گفتم، دو جوان ٢١ و ٢٣ ساله نمی‌توانند بیش از نود درصد مالکیت را در اختیار داشته باشند و باید این میزان به زیر چهل درصد برسد.
وی با تأکید مجدد بر رعایت قانون گفت: اهلیت افراد باید بر ما به اثبات برسد و تأیید مجاری قانونی مورد استناد ما خواهد بود.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها