جام جم ورزشی: مدیر گروه پرشیا که کلمن را به ایران آورد گفت: رونی کلمن 150 هزار دلار نگرفته و پولی هم که از مردم گرفته شده، پس داده می‌شود.
کد خبر: ۷۹۱۸۲۹
رونی کلمن 150 هزار دلار نگرفته است

علیرضا نجفی در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی برگزار نشدن کلاس‌های آموزشی توسط رونی کلمن چه بود؟ اظها‌ر کرد: چیزی در این رابطه نمی دانم. اول باید مطمئن شوم و بعد از آن سخن بگویم. فقط این را می دانم که افرادی که با حاشیه سازی باعث به وجود آمدن این مساله شدند باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند. آنها شرمنده خدا شدند.

وی افزود: من شرمنده ملت و علاقمندان بسیار رشته بدنسازی شدم که با شور و اشتیاق خاصی فقط به عشق دیدن این قهرمان نامدار جهان آمده بودند. امیدوارم روزی بتوانم جواب این محبت آنها را بدهم.

مدیر گروه پرشیا که مسئول آوردن رونی کلمن به ایران بود در پاسخ به این سوال که آیا پول کسانی که در این کلاس ثبت نام کرده بودند به آنها برگردانده می‌شود؟ گفت: طبق صحبتی که با رییس فدراسیون داشتم ان‌شا‌ء‌الله طی 15 روز آینده تمام مبالغی که از ثبت‌نا‌م کنندگان در سایت گرفته شده است به آنها باز گردانده می‌شود.

وی در مورد تعداد نفرات ثبت‌نا‌می و مبلغی که از آنها اخذ شده است، گفت: طبق لیست ثبت‌نا‌می در سایت حدود 108 نفر نام نویسی کرده‌اند که ما مبلغی حدود 104 میلیون تومان باید بپردازیم. البته تعدادی از نفرات هم از دوستانم بودند که اگر بخواهیم آنها را هم به لیست اضافه کنیم تعداد نفرات و مبلغ نیز افزایش خواهد یافت.

نجفی با انتقاد از حاشیه سازان گفت: آنها با غرض ورزی باعث شدند تا عشق جوانان این وطن از بین برود. آنها مبالغ دریافتی را 10 برابر اعلام کردند و این طرف و آن طرف دروغ پردازی کردند تا برخی ارگان‌ها را به این مساله حساس کنند. ضرب المثلی که در این باره باید بگویم یک کلاغ و چهل کلاغ است.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه‌ای وجود داشته مبنی بر این که رونی کلمن با برخی گروهک‌های تکفیری ارتباط داشته گفت: من این مساله را به او گفتم و واقعا ناراحت شد. گفت من اصلا سوریه را نمی‌شناسم که بخواهم با چنین گروهک‌هایی ارتباطی داشته باشم. کلمن در توضیح آن عکس گفت که یکی از طرفداران از او خواسته با این پرچم عکس بیاندازد و او هم قبول کرده است.

نجفی در پاسخ به این سوال که آیا رونی کلمن علی‌رغم این که هیچ کلاسی برگزار نکرد باز هم پول خود را دریافت کرد؟ گفت: درست است که او دوست من بود و ارتباط زیادی با هم داشتیم، اما از آن طرف دنیا به ایران آمده بود و ما طبق توافقمان پولش را پرداخت کردیم.

مدیر گروه پرشیا که مسئول آوردن رونی کلمن به ایران بود در پاسخ به این سوال که آیا رونی کلمن برای کلاسی که برگزار نکرد و حضور دو روزه‌اش در ایران مبلغی حدود 150 هزار دلار (450 میلیون تومان) دریافت کرد، گفت: اصلا این طور نبوده. مگر کی‌روش یا کریستیانو رونالدو را به ایران آورده‌ایم که بخواهیم این مبلغ را بپردازیم. مبلغ 150 هزار دلاری که گفته بودم مربوط به تمام هزینه‌های اقامت، اسکان، رفت و آمد، برگزاری کلاس‌ها و همه چیز بوده است و نه حق الزحمه حضور کلمن در ایران.

نجفی گفت: رونی کلمن در ایران طرفداران زیادی داشت و هر کجا که می رفتیم خیلی شلوغ می‌شد. واقعا متاسفم برای علاقمندانی که نتوانستند از فاصله 10 متری هم با این قهرمان نامدار جهان صحبت کنند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها