پایان کار کارشناسی مجمع روی طرح رسیدگی به اموال مسئولان

طرح رسیدگی به اموال مسئولان که از مدتی قبل در کمیته‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام در دست بررسی بود، ظاهرا مراحل پایانی خود را طی می‌کند و قرار است در آینده نزدیک در دستور کار مجمع قرار گیرد.
کد خبر: ۷۹۱۷۱۴

آن‌طور که دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته است بحث‌های مربوط به این موضوع پایان یافته و تمامی نظرات کارشناسی گرفته شده است؛ حتی تحقیقات میدانی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، محسن رضایی دیروز در نشست خبری گفت: طرح رسیدگی به اموال مسئولان در نوبت دستور است و بعد از سیاست‌های کلی برنامه ششم و سیاست‌های کلی انتخابات به این موضوع خواهیم پرداخت. وی درباره این‌که آیا در انتخابات مجلس هم شرکت خواهد کرد، گفت: خیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی به عنوان نامزد شرکت نخواهم کرد.

موضوع دیگری که رضایی در نشست خبری دیروز به آن پرداخت، بررسی سیاست‌های برنامه ششم بود. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این باره گفت: در جلسه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست‌های اقتصادی برنامه ششم به پایان رسید و در جلسات بعدی وارد سیاست‌های مربوط به محیط‌زیست، امور فرهنگی و امور اجتماعی خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت رسیدگی به سیاست‌های برنامه ششم، درهفته آینده، روز یکشنبه نیز جلسه مجمع برگزار خواهد شد. رضایی ادامه داد: به دلیل اهمیت بالای برنامه ششم، خواهان آن هستیم که نظرات و پیشنهادهای مجمع تشخیص مصلحت نظام را هر چه سریع‌تر خدمت رهبر معظم انقلاب ارائه کنیم تا ایشان نیز پس از مطالعه و نهایی کردن سیاست‌ها، این موضوع را به دولت و مجلس ابلاغ کنند. رضایی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم سیاست‌های کلی برنامه ششم ابتدای خردادماه تقدیم رهبر معظم انقلاب شود و ایشان نیز در خرداد ماه آن را به دولت و مجلس ابلاغ کنند. وی اضافه کرد: امیدواریم در تابستان نیز دولت و مجلس به بررسی این موضوع بپردازند و پس از بررسی در شهریور ماه، بودجه سال 95 نیز براساس سیاست‌های کلی برنامه ششم تنظیم شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها