آزمون و گنجی بی‌نظیر

دقیقه 52 بازی با قطر بود که با دریبل کشویی و انفجاری دفاع و دروازه‌بان قطری را غافلگیر کرد و تک‌گل پیروزی‌بخش ایران را وارد دروازه حریف کرد تا همه به احترامش بایستند و دست بزنند.
کد خبر: ۷۹۱۱۷۶
آزمون و گنجی بی‌نظیر

سردار آزمون هم یکی از ستارگانی است که سال‌ها منتظرش بودیم در فوتبال ایران بدرخشد و در راه بزرگی ستارگان سابق فوتبال ایران قدم بردارد. کسی که خانواده ورزشی‌اش بخوبی او را هدایت کرده تا در اوان جوانی لژیونر شود بخوبی قدر فرصتی را که کارلوس کی‌روش به او داد دانست و در استرالیای 2015 همه را شگفت‌زده کرد. آزمون بزرگ جام ملت‌های آسیا بی‌تردید مهم‌ترین آزمون زندگی سردار آزمون خواهد بود، جایی که او بخوبی قدر فرصتی را که کارلوس کی‌روش در اختیارش گذاشته بود دانست و با شایستگی به چهره اول فوتبال ایران در سال گذشته تبدیل شد، او را می‌توان جوانه آینده دار فوتبال ایران دانست.

در کنار سردار آزمون بی‌انصافی است که از کنار نام مرتضی پورعلی‌گنجی یکی دیگر از بازیکنان جوان تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گذشت. جوان شایسته‌ای که هرچند به دلیل مصدومیت پژمان منتظری بخت حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را پیدا کرد، اما این هافبک دفاعی جوان که از تیم نفت تهران چشم کی‌روش را گرفته بود بخوبی در دفاع میانی تیم ملی جای گرفت و با استفاده از فیزیک و جسارت بالای خود حتی در مواقع لزوم به کمک خط حمله تیم ملی آمد. این جوان شایسته به خاطر همین درخشش لژیونر شد. او پس از درخشش در استرالیا نظر آری هان، سرمربی تیم تیان‌جین تادای چین را جلب کرد و راهی شرق دور شد تا از آنجا رویاهایش را برای رفتن به فوتبال قاره سبز دنبال کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها