مراسم تکریم و معارفه مدیران گروه‌های فرهنگ و معارف اسلامی، اجتماعی و تامین برنامه شبکه سه سیما، امروز سه‌شنبه یکم اردیبهشت ماه برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۰۳۸۶
مراسم تکریم و معارفه مدیران در شبکه 3 سیما

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این مراسم که با حضور سید غلامرضا میرحسینی، مدیر شبکه سه و مدیران شبکه برگزار شد، میثم فکری به عنوان مدیر گروه معارف، ناصر کریمان به عنوان مدیر گروه اجتماعی و علیرضا فارسیجانی به سمت مدیر تامین برنامه شبکه سه معرفی شدند.

همچنین در این مراسم از خدمات محمد باقر تورنگ، فضل ا.. شریعت پناهی و علیرضا نیک اندیش، مدیران سابق معارف، اجتماعی و تامین برنامه قدردانی شد.

مدیر شبکه سه، همچنین کامبیز اخوان صفا را به عنوان مشاور مدیر شبکه سه سیما معرفی کرد .

کامبیز اخوان صفا فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی از دانشگاه تهران است و پیش ازاین علاوه بر تهیه‌کنندگی و کارگردانی برنامه‌های تلویزیونی، مدیر تامین برنامه شبکه یک، قائم مقام شبکه دو، راه اندازی و مدیریت شبکه تماشا و شبکه اِچ دی را در کارنامه کاری خود دارد.

میثم فکری کارشناس ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق و دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است و پیش از این مسئول راه‌اندازی و سرپرست رادیو میزان، مشاور شبکه رادیویی تهران، قائم‌مقام گروه اجتماعی شبکه سه را در کارنامه کاری خود دارد و همچنین تهیه‌کنندگی برنامه‌های" میدان فرهنگ " و "مسافران خرداد" را برای شبکه سه و "عالم و آدم" را برای شبکه افق عهده دار بوده است.

ناصر کریمان کارشناسی ریاضی کاربردی است و پیش از این مدیر پشتیبانی، نظارت کیفی و بازرگانی سیما فیلم، مشاور انجمن سینمای جوان، مدیر شهرک سینمایی غزالی، مدیر گروه اجتماعی، گروه تفریحات و سرگرمی و قائم‌مقامی شبکه پنج را در کارنامه کاری خود دارد.

علیرضا فارسیجانی کارشناسی حقوق و کارشناسی‌ارشد مدیریت رسانه است و پیش از این مدیریت پخش شبکه پنج از 87 تا 89 و مدیریت تامین برنامه شبکه پنج از 90 تا 94 را برعهده داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها