فوت 3 هنرمند و افسوس منتشر نشدن یک آلبوم

کیوان ساکت که با همکاری سالار عقیلی 8 ماه پیش یک آلبوم را آماده کرده است، از شرکت تهیه‌کننده به دلیل تاخیر در انتشار آن گلایه کرد و گفت: در این مدت 3 نفر از هنرمندان این آلبوم درگذشتند.
کد خبر: ۷۸۹۹۵۷
فوت 3 هنرمند و افسوس منتشر نشدن یک آلبوم

آلبوم «یک خانه پر ز مستان» نام اثری است با آهنگسازی کیوان ساکت و خوانندگی سالار عقیلی که قرار بود سال گذشته منتشر شود، اما سال 1393 به پایان رسید و این اثر هرگز منتشر نشد.

تاخیر در انتشار این اثر حکایت از اختلاف میان کیوان ساکت و مدیر شرکت ایران گام داشت. این اختلاف سرانجام باعث شد تا کیوان ساکت آلبوم یک خانه پر ز مستان را از شرکت تهیه‌کننده پس بگیرد.

این آهنگساز و نوازنده تار و سه تار در گفت‌وگو با تسنیم در این باره گفت: خوشبختانه موفق شدیم اثر یک «خانه پر ز مستان» را از شرکت «ایران گام» پس بگیریم. این شرکت در 8 ماه گذشته این اثر را در اختیار داشت و هیچ پاسخی درباره منتشر نکردن آلبوم به ما نمی‌داد.

این آهنگساز با افسوس تاکید کرد: متاسفانه در این مدت سه نفر از استادان و هنرمندانی که با ما در اجرای این اثر همکاری داشتند، فوت شدند.

او ادامه داد:‌ علیرضا خورشیدفر، ذوالفقار عسگریان و غلام‌علی پورعطایی هنرمندانی بودند که در اجرای اثر یک خانه پر ز مستان با ما همکاری داشتند و متاسفانه طی 8 ماه گذشته فوت کردند. هر کدام از این هنرمندان آرزوی دیدن و انتشار این آلبوم را داشتند.

ساکت درباره سرنوشت انتشار این اثر هم گفت: ما با حمایت‌های علی مرادخانی توانستیم اثر را بدون پرداخت هیچ پولی از شرکت «ایران گام» پس بگیریم و تلاش می‌کنیم این اثر تا پایان فصل بهار منتشر شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها