وزیر امور خارجه کشورمان خطاب به پیام سناتور جمهوی خواه:

نیازمند دیپلماسی جدی هستیم نه «افترا زنی»

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا:

توافق هسته‌ای با ایران اشتباه تاریخی است

نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا هرگونه توافق هسته‌ای با ایران را یک اشتباه تاریخی برای دولت آمریکا خواند.
کد خبر: ۷۸۹۴۶۴
توافق هسته‌ای با ایران اشتباه تاریخی است

به گزارش تسنیم، تد کروز، سناتور جمهوریخواه و یکی از نامزدهای حزب جمهوریخواه برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی آمریکا روز شنبه هشدار داد نهایی کردن هرگونه توافق با ایران بر سر موضوع هسته‌ای باعث شکل‌گیری یکی از بدترین توافقات دیپلماتیک در طول تمام تاریخ خواهد شد.

«هیل» نشریه کنگره به نقل از وی در جریان اجلاسی در نیوهپمشایر گفت: این یک اشتباه تاریخی است. هرساله در ایران روز مرگ بر آمریکا را جشن می‌گیرند. اگر تاریخ درسی به ما بیاموزد آن توجه به این مسئله است که اگر فردی اعلام کند قصد کشتن شما را دارد حرف او را قبول کنید.

کروز در ادامه هشدار داد که حتی چارچوب توافق هسته‌ای با ایران نیز امنیت جهانی را به خطر خواهد انداخت و درباره زمان باقیمانده از دوره ریاست‌جمهوری اوباما گفت: 20 ماه باقیمانده دوره‌ای خطرناک خواهد بود.

وی با بیان اینکه تهدید ایران هسته‌ای بزرگترین تهدید برای امنیت ملی آمریکا به شمار می‌رود از تصمیم کنگره برای مخالفت با تصمیم اوباما درباره موضوع هسته‌ای ایران استقبال کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها