نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا:

توافق هسته‌ای با ایران اشتباه تاریخی است

لیندسی گراهام، سناتور جمهوریخواه کالیفرنیای جنوبی که به اتخاذ مواضع ضدایرانی نیز شهرت دارد نسبت به فروپاشی نظام تحریم‌ها علیه ایران ابراز نگرانی کرد.
کد خبر: ۶۳۶۷۱۵
هشدار سناتور آمریکایی درباره فروپاشی ‌تحریم‌های ایران

به گزارش تسنیم، به نقل از نیوز مکس، وی اظهار کرد: تعداد هیات‌های اروپایی که برای کسب موقعیت‌های اقتصادی و تجاری به ایران سفر می‌کنند روز به روز افزایش می‌یابد و این امر آشکارا نشان می‌دهد فروپاشی تحریم‌ها آغاز شده است.

در همین حال فارس با اشاره به دیدار چهارشنبه رئیس‌جمهور آمریکا و سناتورهای این کشور به نقل از آسوشیتدپرس نوشت: باراک اوباما، با «عجز و التماس» از سناتورهای دموکرات کشورش خواست از وضع تحریم‌های جدیدی که ممکن است مذاکرات هسته‌ای را از مسیر خارج کند، منصرف شوند.

سامانه تلفنی 111 جایگزین نامه‌های مردمی می‌شود

معاون اجرایی رئیس‌جمهور با بیان این‌که برای آخرین بار نامه‌های مردمی را در استان خوزستان جمع‌آوری کردیم، گفت: برای ارتباط با مردم سامانه ارتباطی 111 جایگزین نامه‌های مردمی خواهد شد.

به گزارش ایرنا، محمد شریعتمداری، اظهار کرد: سامانه 111 مشخص شده تا مردم با آن تماس بگیرند و مشکلات خود را پیگیری کنند اما با توجه به این‌که هنوز در این خصوص اطلاع‌رسانی نشده، تصمیم گرفتیم که در این سفر، نامه‌ها دریافت شود.

معاون رئیس‌جمهور افزود: این نامه‌ها پس از دسته‌بندی در تهران خوانده می‌شود و با توجه به اولویت موضوعات، پاسخ‌های مناسب داده خواهد شد.

وی گفت: بنا داریم فرهنگ صدور نامه و جمع شدن یک عده نامه‌نویس را در حوالی نقاطی که دولت حضور می‌یابد تغییر دهیم.

ایراد شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

شورای نگهبان، مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور را مغایر قانونی اساسی اعلام کرد و این طرح را برای رفع ایرادات به مجلس برگرداند.

طرح ادغام دو معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و تشکیل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در اول دی در مجلس تصویب شد.

لغو سخنرانی ابتکار پیش از خطبه‌های نماز جمعه

در حالی که پیش از این اعلام شده بود معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، در آستانه هفته هوای پاک، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه دیروز تهران خواهد بود، سخنرانی پیش از خطبه‌ها از سوی هادی حیدرزاده، مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان تهران انجام شد.

به گزارش ایرنا، رسانه‌ها به نقل از حیدرزاده نوشتند که از طریق دفتر ابتکار از وی خواستند تا به عنوان سخنران پیش از خطبه‌ها در جمع نمازگزاران تهرانی حضور یابد.

ابتکار شامگاه پنجشنبه در همین زمینه در فیسبوک خود نوشت: امشب عازم تهران هستم و برای فردا هم حضورم به عنوان سخنران قبل از خطبه‌ها در نماز جمعه قطعی شده بود. اما دیشب خبر رسید که ممکن است منتفی شود.

معاون رئیس‌جمهور در این مطلب درباره برخی اخبار مبنی بر این‌که وی نخستین زنی است که پیش از خطبه‌های نماز جمعه سخنرانی می‌کند، نوشت: تا آنجا که به یاد دارم مرحوم مریم بهروزی و همین طور خانم دکتر وحید دستجردی در زمان وزارت خود در این مکان سخنرانی داشته‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها