حمایت یک موسیقی‌دان از سریال «درحاشیه»

پزشکان می‌خواستند تیغم بزنند؛ دست مدیری را می‌بوسم

جام جم نوا: سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو می‌گوید: دست مهران مدیری را می‌بوسم که در سریال «درحاشیه» واقعیت‌های پنهانی را به تصویر کشانده است.
کد خبر: ۷۸۹۴۶۰
پزشکان می‌خواستند تیغم بزنند؛ دست مدیری را می‌بوسم

سریال «درحاشیه‌» به کارگردانی مهران مدیری حاشیه‌های بسیاری داشته است. سریالی که به حاشیه‌های کار پزشکان می‌پردازد از سوی این قشر از جامعه با برخوردهای شدیدی مواجه شده است. در مقابل اما بسیاری از بینندگان از سریال آقای مدیری حمایت کرده‌اند و نکات این سریال را واقعیت‌هایی پنهان در جامعه پزشکان می‌دانند.
البته به تازگی وکیلان هم به صف دشمانان سریال «درحاشیه» پیوسته‌اند و آنان نیز به بخش‌هایی از سریال اعتراض دارند.
با وجود این همه صف‌کشی‌ها و اعتراض‌ها، این بار نوبت قشر هنرمند است که از سریال مهران مدیری حمایت کند. حمایتی که براساس تجربه‌ای شخصی به دست آمده است.
سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو است. احتشامی می‌گوید: چهارم فروردینِ همین امسال (1394) بود که از نردبان افتادم و کمرم ضربه دید. این اتفاق زمانی رخ داد که 6 – 7 ساعت به پروازم برای سفری خارجی مانده بود.
وی ادامه می‌دهد: به سختی توانستم که سفرم را بروم و برگردم. به محض رسیدنم به ایران به دکتر مراجعه کردم. تقریبا با 5 دکتر مشورت کردم. متاسفانه برخی از پزشکان که قصد کسب درآمدِ بیشتر از بیماری من را داشتند، عمل جراحی را به من پیشنهاد دادند. دو تن از این پزشکان به طور کاملا شیک و البته جدی قصد تیغ زدنم را داشتند.
احتشامی تاکید کرد: اگر تن به عمل جراحی می‌زدم، 60 میلیون تومان هزینه‌اش می‌شد. جالب اینکه یکی از همین پزشکان بدون اینکه من را از نزدیک معاینه کند، تلفنی به من گفت «برو بخواب تا بیام عملت کنم».
این نوازنده پیانو درباره روند درمانش می‌گوید: پس از اینکه از تلاشم در میان برخی از پزشکان به نتیجه‌ای نرسیدم، سراغ پروفسور کاظم عباسیان رفتم. عباسیان درباره دردِ کمرم گفت: «کمری که من می‌بینم با استراحت و رعایت برخی اصول خوب می‌شود». هم اکنون هم زیر نظر پروفسور عباسیان مشغول آب‌درمانی هستم.
وی ادامه می‌دهد: متاسفانه پزشکانی که می‌خواستند برای نفع شخصیشان من را عمل کنند، روحم را آزار دادند و زندگی را برای مدتی به کامم تلخ کردند. اما کسی مانند عباسیان بعد از معاینه من، جوری با من حرف زد که دردِ کمرم نصف شد. اما پزشکان دیگر تنها دردم را زیاد کردند.
احتشامی می‌گوید:دست مهران مدیری را می‌بوسم که در سریال «درحاشیه» واقعیت‌های پنهانی را به تصویر کشانده است.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
پزشكان مرا تیغ زده اند درود بر مدیری
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
به حال چنین مردمی باید گریست كه درمانگراشان باشند خبیس
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
خب استاد عزیز شما یك بیمارستان خصوصی و یك جراح نامدار و شیك را برای عمل دیسك انتخاب كردید! با مراجعه به درمانگاه جراحی اععاب یك بیمارستان دولتی كه اساتید بزرگواری در آن مشغول خدمتند همین توصیه پروفسور را می توانستید بشنوید. اینهمه سیاهنمایی به نفع جامعه نیست. والله كه پزشكان ما انسانهایی خدوم و زحمت كش و فرهیخته هستند.
ب. ب
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
بنام خدا
كسانی كه از جامعه پزشكی انتقاد میكنند زمانی را بیاد بیاورند كه برای شفای یكی از عزیزان خود در جلو در همان پزشكان بعد از خدا به آنان روی میآورد اگر یك پزشك یك نفر را تیغ میزند نمی توان جامعه پزشكی را مسخره كرد بنظر بنده سریالی كه گروه زیادی از جامعه را رنجور میكند ارزش نگاه كردن را ندارد آقای مدیری اگر واقعاً توانایی دارد اشخاصی را به تصویر بكشد كه حق و حقوق مردم و بیتالمال را همچون آب خوردن میخورند . از طرف نفری از جامعه نظام مهندسی
اصفهان
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
واقعا دم مهران مدیری و تهیه كنندگان این سریال و بازیگراش گرم.
نظر
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
مثبت نظرها 101 بر 3 به نفع ماست . مثل اینكه اونایی كه تعداد نظرات منفی رو به طور تصنعی بالا می بردند هنوز از این مطلب خبر ندارند .
حسین قراگوزلو
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
با سلام و احترام،
اگر مستقیما درباره قشری حرف بزنیم یا مطلب بنویسیم یا فیلمی بسازیم ، سریعا عكس العمل نشان داده و می گویند تهمت ، افترا ، دروغ و.. است و باید پاسگو و مجازات شود!!!!!!! ولی باید از یك جایی درد دلها را گفت. پلیس ، قاضی ، پزشك ، مدیران و رئوسا ، ادارات و نهادهای خدماتی و... ، دستگاههای مختلف دولتی و... باید یكجایی نقد شوند. جامعه ای دمكراتیك محسوب میشود كه دائم توسط نویسندگان و منتقدان و... قابل نقد باشد. بنده این سریال را ندیده ام. اگر لودگی ها و... بطرقی باعث شود كه خط قرمزها شكسته و مسائل پشت پرده ای كه حق ملت را بطرقی ضایع و لاپوشانی می كنند ، برملا گردند ، بسیار عالی است.لااقل باعث می شود كه افراد حقیقی و حقوقی متوجه شوند كه ماه پشت ابر نمی ماند و نمی توانند همچنان یكه تازی نمایند. باید عملكرد كلیه آحاد ملت از كوچكترین جزء تا قدرتمندترین فرد بصورت طنز هم كه شده مورد نقد قرار گیرند تا متوجه شوند كه در صورت تخطی از قوانین باید پاسخگو باشند.
اگر ادعا داریم كه كشوری رو به توسعه هستیم ، باید در همه زمینه ها توسعه یابیم. چنانچه كشورهای توسعه یافته مانند خیلی از كشورهای غربی را نیم نگاهی نمائیم ، متوجه می شویم در سایه آزادی، انتقاد ، نقد و... هیچ خط قرمز و استثنایی حتی برای پر نفوذترین و قدرتمندترین فرد جامعه وجود ندارد و همین امر باعث عدم تخطی از قوانین و در صورت كشف نیز رسوایی و مجازات در انتظارشان است.
بایدعیبها و زشتی ها را نشان داد و برای برخورد با آنها قوانین اجرایی محكمی ، تدوین تا حقی از ملت ایران ضایع نگردد.
مادر شهید با انواع بیماریهای جانكاه سالهاست دست به گریبان است و برای موردی از بیماریهایشان سال گذشته به چندین جراح مراجعه نمودیم. همه بدون استثناء علاوه بر هزینه های مختلف بیمارستان ، طلب زیر میزی نمودند!!!
مگر مرد وارسته ای بنام جناب آقای دكتر جوادی در بیمارستان میلاد تهران كه آرزوی سلامتی و موفقیت براشون از پیشگاه الهی دارم كه با موفقیت جراحی را بدون چشم داشتی انجام دادند!
ضمنا از صدا و سیما و جناب آقای مدیری نیز بابت جسارت و ساخت چنین سریالی كمال تشكر را دارم.
برادر شهید و رزمنده گمنام
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
خدا نیامرزد پزشكانی راكه از حالات روحیافراد گرفتار سو استفادهردهروزی هم مرگ نكبت باریدامن انها خواهد گرفت
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
زنده باد مهران مدیری كه دست. بعضی از افرادكتیف جامعه را روكرد
حقی
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
زنده باد استاد مهران مدیری
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
۰
۰
در میان این قشر افرادوالاا و انسان نیز بسیار است
یه ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
۰
۰
این دكتر ها فكر میكنند چون درس خوندن حا باید مردم جور زندگی آنها رو بكشند و همه رو به شكل دلار میبینند حالا خوبه آمار ها اعلام كرد كه پزشك های ایرانی درآمد ماهیانه شون بیشتر از پزشك های اروپایی و امریكایی هست ولی بازم بری پیششون همش از تعرفه های پایین حرف میزنند . شما یه دكتر رو به من نشون بدید كه طبق تعرفه بگیره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها