رنگ آسمان

بارش در زاگرس

رنگ آسمان

خودنمایی بهار در نیمی از میهن

دل‌انگیز بودن بهار را غیر از سبزه و گل‌هایش به اوضاع جوی‌اش نیز نسبت می‌دهند. وقتی رگبار و آذرخش دست‌به‌دست هم دهند، بهار دیگر چیزی کم ندارد. این نمایش بهار در نیمی از میهن ادامه دارد.
کد خبر: ۷۸۸۹۸۰
خودنمایی بهار در نیمی از میهن

امروز: پیش‌بینی می‌شود امروز هم در مناطق یادشده بارش‌های رگباری، گاهی همراه با آذرخش و وزش باد یا ریزش تگرگ ادامه داشته باشد و بتدریج مناطقی از دامنه‌های البرز و مناطقی از تهران را هم فرامی‌گیرد. همچنین امروز در شرق، مرکز و شمال شرق بارش‌های بهاری تقویت می‌شود.

فردا: به شکل ضعیف‌تری نسبت به امروز، در مناطقی از مرکز، دامنه‌های زاگرس، شرق و شمال‌شرق بارش‌ها تکرار می‌شود. همچنین وزش باد و گرد و خاک در ساعت‌های بعدازظهر در برخی استان‌ها سبب کاهش کیفیت هوا می‌شود.

آینده‌نگری: هر چه به اواسط هفته نزدیک می‌شویم، اوضاع جوی آرام‌تر می‌شود اما از بعدازظهر چهارشنبه، سامانه کم فشار جدیدی سبب بارش در غرب کشور خواهد شد.

آسمان‌نگاری: بهار دوباره برخاست. چرخی زد و میان دشت رقص‌کنان دل ربود. سبزه‌ها و درختان دلداده، سر از پا نشناخته، به هیاهو افتادند، آسمان گفت: «بهار چقدر خودنماست!»

خبر بد: وزش باد شدید، تگرگ، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلاب‌های محلی، می‌تواند طی ساعت‌های آینده سبب خسارت در مناطقی از میهن شود.

خبر خوب: بارش‌ها، مناطق عطش‌زده مرکزی و شرقی را طی امروز و فردا سیراب می‌کند و جانی دوباره به رودهای بی‌رمق خواهد بخشید.

احسان مرادی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها