مرد شیطان صفت که پس از ربودن پسر بچه 9 ساله او را به قتل رسانده بود، صبح دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۷۸۷۲۹۳
سحرگاه مرگ برای قاتل کودک مهریزی

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از شامگاه هفتم آبان سال گذشته همزمان با ناپدید شدن پسر 9 ساله به نام محمدرضا در شهرستان مهریز استان یزد در دستور کار پلیس قرار گرفت. با طولانی‌شدن غیبت پسربچه، پدر «محمدرضا» با حضور در پلیس آگاهی این شهر عکسی از وی را در اختیار ماموران قرار داد و برای یافتن او درخواست کمک کرد.

تحقیقات محلی نشان داد کودک گمشده آخرین بار از سوی چند نفر از همسایه‌ها ترک موتورسیکلت مرد ناشناسی دیده شده است.

با کشف این سرنخ، تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا این که ماموران مرد جوانی به نام شاهین را در این زمینه دستگیر کردند. در بررسی خانه متهم، ماموران با مشاهده لکه‌های خون روی کف و دیوار یکی از اتاق‌ها و همچنین لباس خون‌آلودی در اتاقی دیگر، متوجه شدند لباس‌ها متعلق به محمدرضا، پسر گمشده است.

همزمان ماموران هنگام گشتزنی در یکی از محله‌های شهر، گونی خون‌آلودی پیدا کردند که بوی تعفن می‌داد و پس از باز کردن آن، با جسد «محمدرضا» روبه‌رو شدند.

با گزارش کشف جسد به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا و هماهنگی قضایی، جسد پسر 9 ساله به پزشکی قانونی منتقل شد.

در ادامه کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند این کودک بر اثر ضربه‌های چاقو به گلویش دچار خونریزی شدید شده و جان باخته است.

بازجویی‌ها از «شاهین» ادامه داشت تا این که وی لب به اعتراف گشود و گفت: شب حادثه وقتی پسربچه را تنها در کوچه دیدم، وسوسه شده و او را ربودم. به بهانه این که می‌خواهم او را به هیات ببرم، وی را فریب داده و با موتور به خانه‌ام بردم. او وقتی متوجه نیت من شد، قصد فرار داشت که وی را با چاقو کشتم و جسدش را در یک گونی گذاشته و در محله دیگری رها کردم. روز بعد به خانه بازگشتم تا لباس خون‌آلود مقتول را از بین ببرم و لکه‌های خون را پاک کنم که دستگیر شدم.

با توجه به حساسیت موضوع، متهم صحنه قتل را بازسازی کرد و پرونده برای محاکمه به دادگاه کیفری استان یزد فرستاده شد. با توجه به درخواست اولیای دم مبنی بر قصاص متهم، قضات دادگاه کیفری حکم به قصاص وی را در ملأعام صادر کردند. مدتی بعد هم حکم به تائید قضات دیوان‌عالی کشور رسید و پرونده این محکوم به واحد اجرای احکام دادگستری شهرستان مهریز ارسال شد.

به این ترتیب شمارش معکوس برای اعدام مرد جنایتکار آغاز و او شش ماه پس از وقوع حادثه روز گذشته به دار مجازات آویخته شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۴
۰
۰
مهم نیست كه اعدامش كردن فقط چرا انقدر دیر

نیازمندی ها