علی سرتیپی با اشاره به رشد چشمگیر اقبال مخاطب در شهرستان‌ها از «ایران برگر»، از این فیلم به عنوان اولین فیلم 2 میلیاردی سینمای ایران در سال 94 نام برد.
کد خبر: ۷۸۶۲۲۴
فروش 2 میلیاردی «ایران برگر»

علی سرتیپی مدیرعامل پخش فیلمیران در گفت و گو با فارس درباره میزان استقبال مخاطب از فیلم «ایران برگر» گفت: استقبال مردم بسیار خوب است ما شب گذشته با توجه به این مهم که همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) بود و مردم بیشتر در مراسم‌های مذهبی و دید و بازدید مادران مشغول بودند فروش 108 میلیون تومانی در سینماهای تهران داشتیم که فروش فوق العاده خوبی است. در شهرستان‌ها هم چهش خوبی در اقبال مخاطب شاهد هستیم.

وی در ادامه گفت: تاکنون فروش کل فیلم در تهران و شهرستان به 2 میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است که 1 میلیارد و چهارصد میلیون تومان تهران و 700 میلیون تومان شهرستان است.

وی در خاتمه تاکید کرد: مطمئناً روند ادامه فروش فیلم هم خوب خواهد بود و امیدواریم برای دیگر فیلم‌ها هم شرایط خوبی مهیا شود که در کل به نفع سینمای ایران خواهد بود.

بنابراین گزارش، فیلمنامه فیلم ایران برگر توسط مسعود جعفری جوزانی و محمد هادی کریمی بصورت مشترک نوشته اند. داستان ایران برگر در فضای کمدی شلوغ و در عصر کنونی روایت میشود ماجرای فیلم در مورد اهالی روستایی است که برخی از آن ها با حرص و طمع خواستار کسب قدرت در بین اهالی روستا هستند که بصورت طنز در آمده است.در این فیلم بازیگرانی چون محسن تنابنده در نقش فتح الله خان و احمد مهرانفر بازی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها