رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت:

مذاکرات در چارچوب ترسیمی رهبری پیش می رود

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه هیات ایرانی مذاکرات را در چارچوب ترسیمی مقام معظم رهبری انجام می دهد، گفت: برخی کشورهای مقابل، بارها مواضع خود را تغییر داده اند، اما ایران تاکنون هیچ تغییری در مواضع نداشته و در همان مسیر از قبل ترسیم شده است.
کد خبر: ۷۸۲۸۱۱
مذاکرات در چارچوب ترسیمی رهبری پیش می رود

علی اکبر ولایتی در حاشیه مراسم ختم والده رییس جمهوری، در جمع خبرنگاران در ارزیابی از مذاکرات اخیر و همچنین بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در این زمینه گفت: مقام معظم رهبری همواره بر حقوق هسته ای جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده اند و خطوطی که ایشان مشخص کرده اند، همان چارچوب های اصولی است که مذاکرات باید مطابق با آن پیش برود.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این که مذاکرات در چارچوب های ترسیمی مقام معظم رهبری حرکت می کند، افزود: مذاکره کنندگان در چارچوب های ترسیمی مقام معظم رهبری حرکت کرده اند.

وی با اشاره به امضای قرارداد ان پی تی از سوی ایران و متعهد شدن ایران در اجرای مفاد این قرارداد، گفت: ایران قرارداد ان پی تی را امضا کرده است و مانند هر کشور دیگری که این قرارداد را امضا کرده، حق استفاده از فناوری هسته ای صلح آمیز را داراست.

ولایتی با بیان این که مذاکرات در هر شکلی که پیش برود باید در چارچوب های ترسیمی از سوی مقام معظم رهبری باشد، افزود: تا جایی که من اطلاع دارم مذاکره کنندگان ما در مسیر این چارچوب ها حرکت کرده اند و امید بسیاری است که مذاکره کنندگان ما بتوانند در همین مسیر با پایمردی در حفظ حقوق جمهوری اسلامی ایران راه را ادامه دهند.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها