کدام رانندگان حق تردد از ساعت ۲۴ تا ۵ بامداد را ندارند؟

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: رانندگانی که امسال برای نخستین بار گواهینامه رانندگی پایه سوم دریافت کرده اند اجازه رانندگی در جاده های برونشهری را در نوروز ندارند.
کد خبر: ۷۸۲۲۵۲
کدام رانندگان حق تردد از ساعت ۲۴ تا ۵ بامداد را ندارند؟

سرهنگ هویدا تزار با تبریک فرار رسیدن سال نو با اشاره به محدودیت های رانندگی با گواهینامه های پایه سوم جدید الصدور گفت: بر این اساس دارندگان گواهینامه های جدید الصدور در یک سال اول اجازه تردد در بزرگراه​های برونشهری را نداشته و از سویی دیگر بین ساعات ۲۴ تا ۵ بامداد نیز در شهرها اجازه تردد ندارند.

وی با اشاره به اینکه این افراد مجاز به بکسل کردن وسایل نقلیه و جابه جایی مسافر نیستند، تاکید کرد این دسته از رانندگان در صورتی که مرتکب تخلفات حادثه ساز شوند یا در تصادفات مقصر باشند گواهینامه آنها ابطال شده و باید مجددا آزمون دهند.

رییس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به گواهینامه های جدید الصدور موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: تمامی دارندگان این گواهینامه نیز مشمول محدودیت های تردد در سال اول همانند گواهینامه‌های پایه سوم جدید الصدور هستند.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها