حرکت ناوگان براساس ساعت رسمی

مسافران نوروزی تحت پوشش بیمه هستند

مسافران نوروزی با توجه به حجم ترافیک درون شهری در روزهای پایانی سال، لازم است زودتر از زمان معمول به سمت پایانه‌های حرکت کنند.
کد خبر: ۷۸۲۲۳۶
مسافران نوروزی تحت پوشش بیمه هستند

وزارت راه و شهرسازی به شهروندان توصیه کرد که برای به موقع رسیدن مسافران به پایانه‌های‌ مسافری در حوزه برون شهری از جمله حمل ونقل جاده‌ای، ریلی و یا هوایی در شهر تهران لازم است به ترافیک درون شهری روزهای پایانی سال توجه داشته باشند و زودتر از زمان معمول از منزل حرکت کنند.

به دلیل عدم امکان تأمین جا برای جاماند‌گان و برای انجام امور مربوط به کنترل بلیت لازم است مسافران طوری برنامه‌ریزی کنند که یک ساعت قبل از زمان حرکت در ایستگاه حاضر باشند.

با توجه به اینکه ساعت رسمی کشور در ابتدای هر سال یک ساعت به جلو کشیده می شود، هیچ تغییری در برنامه زمان بندی حرکت ناوگان حمل ونقل از جمله اتوبوس‌های برون شهری، هواپیماها، قطارهای و شناورها به وجود نمی آید و حرکت قطارها طبق ساعت درج شده در بلیت و ساعت رسمی کشور خواهد بود.

مسافران لازم است در طول سفر شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر را همراه و در دسترس داشته باشند تا در صورت درخواست بازرسان، آن را ارائه دهند.

تمامی مسافران وسایل حمل ونقل عمومی بدون محدودیت سنی از بدو ورود به ایستگاه مبدأ تا رسیدن به ایستگاه مقصد در برابر حوادث، تحت پوشش بیمه هستند.

وزارت راه و شهرسازی در تمام ساعات شبانه روز در ایام نوروز آماده پاسخگویی به شهروندان از طریق شماره تلفن‌های 141 اطلاعات راه‌ها، 134 هواشناسی، 1539 اطلاعات قطارها، 199 اطلاعات پروازها و شماره 1550 امداد دریایی در بنادر را پاسخ می‌دهند.

این وزارتخانه با اشاره به بارانی بودن هوا در بیشتر مناطق کشور به مسافران توصیه می کند، لباس مناسب همراه داشته باشند.

سازمان هواشناسی کشور با پیش بینی بارش در سراسر کشور در روزهای آینده تاکید کرد: بیشترین طول دوره بارش برای استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد، شمال خوزستان، لرستان، ایلام، جنوب غربی آذربایجان غربی، شمال غربی کردستان، کرمان، غرب کرمانشاه، غرب مازندران و شرق گیلان است که بیش از ۵۰ میلی متر و در مناطق مرتفع به شکل برف خواهد بود.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها