معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: حاضریم به ازای تامین تمام خدمات روبنایی، زمین برای شهرک‌سازی در اختیار انبوه‌سازان قرار دهیم.
کد خبر: ۷۸۰۸۳۲
مظاهریان: تحویل مشروط زمین به انبوه‌سازان برای شهرک‌سازی

حامد مظاهریان در گفت‌وگو با تسنیم با بیان این‌که انبوه‌سازان باید به نحوی عمل کنند تا همان قشری که خانه برای آنها ساخته می‌شود، بیاید و واحد مسکونی را خریداری کند، تاکید کرد: ارتباط خوبی با انبوه‌سازان در وزارت راه و شهرسازی داریم و می‌خواهیم اینها را به سمتی سوق دهیم که نقش گسترده‌تری را در توسعه مسکن داشته باشند.

وی در رابطه با پیشنهاد شهرک‌سازی توسط انبوه‌سازان نیز اظهار کرد‌: دو نوع توسعه شهری متصل و منفصل داریم. متصل مانند همان کاری است که برای بافت فرسوده انجام شد و منفصل نیز مانند شهرک‌ها و شهرهای جدید است. به هر حال شهرک‌ها هم یکی از سیاست‌های ماست و حاضریم زمین را به انبوه‌سازان واگذار کنیم، اما باید انبوه‌سازان تمام خدمات روبنایی را به‌عهده بگیرند.

وی افزود: در همه برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی، بخش خاصی را در راستای مشارکت انبوه‌سازان در نظر گرفته‌ایم و به دنبال این هستیم تا این مشارکت آنها تقویت شده و بتوانند به وضع بهینه یعنی توسعه‌دهندگی بازگردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها