سقوط اتوبوس به دره در برزیل 51 کشته داد

مقامات برزیل اعلام کردند شمار قربانیان سقوط اتوبوس به دره در جنوب این کشور به 51 تن افزایش یافت .
کد خبر: ۷۸۰۷۰۱
سقوط اتوبوس به دره در برزیل 51 کشته داد

به گزارش خبرگزاری افه، 'آنتونیو ادیوال پریرا' رئیس هماهنگی محلی دفاع مدنی امروز یکشنبه ضمن اشاره به اینکه این سانحه در یکی از جاده های ایالت 'سانتا کاتارینا' اتفاق افتاده گفت که 48 تن از سرنشینان در مکان حادثه کشته شدند و مابقی در بیمارستان ها جان باختند .در این رابطه ، ده ها مصدوم به بیمارستان های منطقه انتقال یافتند.

وی به نقل از منابع پلیس راه ایالتی گفت که اتوبوس مذکور هنگامی که در حال تردد در یک منطقه کوهستانی در نزدیکی های شهر 'کامپو آلگره' یک منطقه توریستی شمال سانتا کاتارینا و واقع در 235 کیلومتری شمال 'فلوریانوپلیس' مرکز ایالت بود ، در ساعت های بامدادی امروز یکشنبه کنترل خود را از دست داد و 400 متر به درون دره سقوط کرد .

به گفته روزنامه برزیلی ' آ نوتیسیا '، مسافران اتوبوس متعلق به یک جامعه مسیحی پروتستان بود که در حال سفر به شهر 'گواراتوبا' در ایالت پارانا برای شرکت در یک مراسم دینی بودند .

به گفته منابع برزیلی ، عملیات های نجات مسافران که در آن بیش از 100 امدادگر و پلیس شرکت داشتند ساعتها به طول انجامید زیرا محلی که اتوبوس در آن سقوط کرد ، صعب العبور بوده و تلفن های همراه را پوشش نمی داد .

هرچند که هنوز دلایل وقوع سانحه مشخص نشده اما اطلاعات اولیه پلیس حاکی از نقص فنی در ترمزهای اتوبوس بودند .از سوی دیگر مقامات پلیس اعلام کردند که از شمار دقیق سرنشینان مطلع نیستند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها