همسر جمشید مشایخی اعلام کرد پای همسرش که به دلیل برخورد با پله دچار آسیب‌دیدگی شده بود هم اکنون در وضعیت بهبودی قرار دارد.
کد خبر: ۷۸۰۲۳۱
آخرین اخبار از مصدومیت زانوی «جمشید مشایخی»

گیتی مشایخی درباره آسیب دیدگی پای همسرش بیان کرد: پای جمشید مشایخی روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه از مراسمی که به منزل بازگشتیم دچار آسیب دیدگی شد اما دکتر پای او را دید و با معالجه حالا در وضعیت بهتری دارد.

وی ادامه داد: جمشید مشایخی نتوانست پایش را به راحتی روی پله قرار دهد و به همین دلیل موجب شد که زانویش ضربه بخورد.

مشایخی با اشاره به معالجه همسرش توسط دکتر عنوان کرد: خوشبختانه پزشک به سرعت پای همسرم را مداوا و دارو و پمادهایی را برایش تجویز کرد و حالا باید همچنان استراحت کند و به زانویش فشار نیاورد.

وی درباره وضعیت فعلی این بازیگر پیشکسوت هم گفت: هم اکنون مشایخی می تواند به آرامی و با عصا راه برود و زانویش در وضعیت بهبودی قرار دارد.

گیتی مشایخی همچنین در آستانه سال نو،نوروز را به مردم ایران تبریک گفت و بیان کرد: هم من و هم جمشید مشایخی آرزو داریم که همه مردم امسال را در نهایت خوشی، شادی و سلامتی آغاز کنند و به پایان برسانند. همچنین امیدواریم که دیگر در هیچ کجای دنیا جنگی نباشد و تنها توصیه ام به مردم این است که هر کسی در هر کجایی که هست سال خود را با دلخوشی و شادمانی سپری کند. (خبرگزاری مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها