رئیس سازمان حج و زیارت به فارس خبر داد

وعده کاردار عربستان برای حل مشکل ویزای عمره‌گزاران

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: طی ملاقات آقای امیرعبداللهیان با کاردار سفارت عربستان در تهران امیدوار هستیم طبق وعده داده شده روند صدور ویزای عمره‌گزاران از فردا شتاب گیرد.
کد خبر: ۷۷۹۷۷۳
وعده کاردار عربستان برای حل مشکل ویزای عمره‌گزاران

سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس،‌ با اشاره به مشکل ایجاد شده در روند صدور ویزا برای عمره‌گزاران ایرانی، گفت: ما نیز اعلام می‌کنیم که طی ملاقات آقای امیرعبداللهیان با کاردار سفارت عربستان در تهران وعده داده شده است که این مشکل به زودی مرتفع شود.

وی ادامه داد: ما نیز امیدواریم که از فردا شتاب صدور ویزا در تهران و در کنسولگری عربستان در مشهد افزایش پیدا کند و شاهد صدور منظم ویزا باشیم.

وی تصریح کرد: چنانچه مشکل صدور ویزاها حل شود برای اعزام‌های نوروزی مشکلی ایجاد نمی‌شود در غیر اینصورت مجبور به لغو برخی از پروازها می‌شویم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: بر اساس وعده‌ای که از سوی کاردار عربستان داده شده است امیدوار هستیم هیچ زائر عمره‌ای از سفر باز نماند و با توجه به اینکه بسیاری از عمره‌گذران برنامه‌ریزی خود را به گونه‌ای انجام دادند که زمان تحویل سال را در مکه و یا مدینه حضور داشته باشند امیدوار هستیم این مشکل هر چه سریعتر حل شود.

اوحدی اظهار داشت: ستادهای سازمان حج و زیارت در مکه و مدینه به صورت ویژه آماده هستند و همه ساله تمهیدات خاصی را برای پذیرایی از عمره‌گذاران نوروزی در نظر می‌گیرند.

وی همچنین از وزارت امور خارجه کشور برای پیگیری‌های انجام شده تشکر و اظهار امیدواری کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته از فردا شاهد حل این مشکل باشیم.

به گزارش فارس، از حدود 20 روز گذشته روند صدور ویزا برای عمره‌گزاران ایرانی در کنسولگری عربستان در تهران و مشهد با کاهش 50 درصدی روبرو شده است که اگر این مشکل مرتفع نشود شاهد لغو و جابجایی تعداد زیادی از پروازهای عمره‌گزاران خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها